Regisztráció | Elfelejtett jelszó | Felhasználó törlése

2012. május 9. 14:50

A Hit Gyülekezetének adná át két középiskoláját Ajka, az önkormányzat gazdasági alapokon döntött - tájékoztatott a város polgármestere szerdán.

Schwartz Béla (MSZP) elmondta: a képviselő-testület keddi ülésén előzetes állásfoglalást hozott, miszerint ha az alkalmazotti közösségek többsége támogatja, akkor az Ajkai Szakképző Iskola, valamint a Bródy Imre Gimnázium és Szakközépiskola üzemeltetését a Hit Gyülekezetének adnák át.

Schwartz szerint mivel az állami működtetés feltételei a legrosszabbak, inkább egyházi irányítás alá adnák az iskolákat, így azok az állami normatíva 1,9-szeresét kaphatnák meg. Mivel a katolikus egyház nem akarta az intézményeket átvenni, más megoldást kerestek és a Hit Gyülekezetével előzetes tárgyalásokat folytattak az átadásról - tette hozzá.

A bejegyzés trackback címe: http://mandiner.hu/trackback/36357


291 komment
Összes hozzászóló megjelenítése
A kommentek nem szerkesztett tartalmak,
tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
időrendben | fordított időrendben | értékelés szerint



Még szerencse, hogy az iskolákban tilos a politizálás.

Válaszok:
TaTa86 | 2012. május 9. 17:00
pipafa | 2012. május 9. 17:22

Dávidcsillagot kitették már?


A tizedet is szedni fogják?A gyomrom felfordul ettől az egyháznak nevezett üzleti képződménytől.

Válaszok:
hunharcos | 2012. május 14. 22:54

De őket nem merte a fityusz lapátra tenni.
Majd szedik a diákoktól a tan tan tandíjat.


Persze hogy történelmi, már vajk korában is volt.
Piramis játéknak indult.
A moon szekta is jóváhagyta.
Na többit inkább hagyjuk.
Csak egy kérdés? Miből lett a sok sok milliárdjuk?


Nyilvánvaló a bolsi zs provokációja. Amúgy a héten Izrael Állam Nemzeti Ünnepe alkalmából a budapesti magyar nyelvű főadójukon Brauer Péter műsorában Németh Sanya bá olyan szépen szólt arról, hogy ő a zsidóság magyarságba ojtott ága s egyben prófétája, hogy könny szökött a szemembe!


Az ajkai polgimester tavaly átszervezte a középiskoláit, hogy kirúghassa a korábbi fenntartó, a fideszes megye által kinevezett vezetőket, és a saját embereit ültese oda.

Most pedig, nehogy kormánykézre jussanak az iskolák, inkább jöjjön a Hit Gyüli!
Nem kizárt, hogy téved Schwarz úr, ha azt hiszi, hogy embereit ezáltal bebetonozta a vezetői székbe.

Egy biztos,ennek megint az oktatás issza meg a levét.
Lesznek szülők, akik kiveszik a gyerekeiket az iskolákból emiatt, és a tanárok sem közalkalmazottként tanítanak tovább.

Ajkai diktatúra tovább szedi áldozatait. A polgimester meg azt csinál, amit akar.
Legutóbb a megbotránykoztató temetkezési botrány kapcsán hallhattunk róla, amikor rendeletbe foglaltatta, hogy 3 millás kaucióért és írásos engedélyével temethetnek nem ajkai temetkezési vállalkozók az ajkai temetőkbe.


Az ajkai polgimester tavaly átszervezte a középiskoláit, hogy kirúghassa a korábbi fenntartó, a fideszes megye által kinevezett vezetőket, és a saját embereit ültese oda.

Most pedig, nehogy kormánykézre jussanak az iskolák, inkább jöjjön a Hit Gyüli!
Nem kizárt, hogy téved Schwarz úr, ha azt hiszi, hogy embereit ezáltal bebetonozta a vezetői székbe.

Egy biztos,ennek megint az oktatás issza meg a levét.
Lesznek szülők, akik kiveszik a gyerekeiket az iskolákból emiatt, és a tanárok sem közalkalmazottként tanítanak tovább.

Ajkai diktatúra tovább szedi áldozatait. A polgimester meg azt csinál, amit akar.
Legutóbb a megbotránykoztató temetkezési botrány kapcsán hallhattunk róla, amikor rendeletbe foglaltatta, hogy 3 millás kaucióért és írásos engedélyével temethetnek nem ajkai temetkezési vállalkozók az ajkai temetőkbe.


15:21
Csak a papokat?? Tehát mindenki más foglalkozású hasonszőrűt szívesen vársz hozzájuk? Alig jön hogy elhiggyem.


Na ennyit arról, hogy majd jól kiszűrik a bizniszegyházakat...

Válaszok:
butapesti | 2012. május 9. 16:28
TaTa86 | 2012. május 9. 17:03
Sidy | 2012. május 10. 21:03

Azért azt nem hiheted, hogy a hitgyüli csak a minőségi oktatás felfuttatása miatt akarja átvenni ezeknek az iskoláknak a vezetését. Lényegében beindul a zombiképzés, történelem hamisítás, világnézeti agymosás ebben a két iskolában. Persze majd egy szép rózsaszín masnival átkötve.

Válaszok:
G. Pantyelejevics | 2012. május 9. 18:10

Akkor járasd a kölyköt a felvilágosult kónbandiékhoz.


„Zömmel ők követik el ezt a bűncselekményt”

Baromság... a lelkészek és papok között a társadalom más csoportjaival összehasonlítva őket nagyságrendekkel (érted?) kevesebb a pedofil. Csak a liberálisok kedvenc foglalatossága a keresztények gyalázása, ezért kapnak nagyobb hangsúlyt ezek az ügyek.


Hülyegyerek, nem irigylem szegény utódaidat.
Ilyen apám lenne, alig várnám, hogy részt vehessek az árvák vacsoráján.


Szinte hetente lepleznek le pedofil hálózatot működtető bűnszervezeteket, és itt százakról, ezrekről van szó. Vágod a különbséget? Ha csak a papok között lennének pedofilok, akkor egy olyan problémáról beszélnénk ami olyan szinten jelentéktelen, hogy sosem hallanál róla.

Egyébként pedig olvasva a hozzászólásaidat, a te kezeid között sincs jobb helyzetben a gyerek, mint pedofilok között... Sajnálom őket, reméljük nem lesznek olyan retardáltak mint az apjuk.


Te tényleg beteg vagy. Kezeltesd magad. Amúgy a buzizókról azt szokták mondani, látens buzik. akkor te nyilván látens pedo vagy. Vagy nem is látens?


Ez erősen valószínű...


Akkor tehát küldhetem hozzátok a nem papi foglalkozású pedofil bácsikat?


1990-ben egy idős szomszéd nénit környékeztek meg a térítők. Akkoriban még az utcán is térítettek. Lényeg, hogy a teljes nyugdíját elszedték, a gyerekeivel szembefordították.
Szegénynek agyérelmeszesedése volt. Egy "istentisztelet"-ről hazafelé agyvérzést kapott.
A gyerekek a táskájában egy papírt találtak, amire az volt felírva: az SZDSZ-re kell szavazni.
Tény, hogy szegény semmit nem evett, mert a rezsin felül az összes pénzét odaadta ennek a bandának.
Hogy honnan a milliárdjaik? Vélelmezhető.
Nagyon nehezen lehet megszabadulni tőlük az már biztos.
Na majd látjuk a polgármestert az első sorban csápolni:DDD


Ah, tehát ők már nagyobbacskák. Akkor te hol éled most ki a hajlamaidat?


Neked persze mindent lehet, azt hiszed ugye, te ocsmány beteglelkű gazember!


Nem értem miért kell minden nap a tájékozatlanságodról újabb és újabb bizonyítékkal szolgálnod?


Mondom én hogy kezeltesd magad. Míg nem lesz késő.


" hetven százaléka külföldre készül továbbtanulni....."

Ja, a 95% meg média sztár készül lenni. De egy dolog az álmodozás és egy másik a rögvalóság. Persze ezek a gyerekek nem tudják, a szüleik meg nem merik elmondani nekik, hogy mennyi pénz kell egy külföldi egyetem elvégzéséhez. Nekem mindkét gyerekem külföldön diplomázott. Még mindig ennek a költségeit nyögöm, pedig már végeztek. És kis híján belerokkantam anyagilag, pedig nagyon jól kerestem akkor és még most sem panaszkodhatom.


Szmogi, látom a szokottnál is perverzebb vagy.
Mi izgatott fel ennyire, a mosottagyú csinált keresztény szekta?


Gyalázat! Németh Sándor bizniszét ilyen módon erősíteni!! Ennek a polgármesternek MENNI KELL! Egy szekta Magyarországon ne működtessen iskolát!
Sőt, én magát a szektát is azonnal elkergetném. Nemcsak az iskolák közeléből, hanem mindenhonnan.
Megjegyezzük a polgármester nevét!

Válaszok:
Morrison | 2012. május 9. 16:35
landofdarkness | 2012. május 9. 16:38

Nem tudom olvastátok-e (azt hiszem most is a neten van) annak a fószernek a történetét, akinek nagy nehézségek árán, idegösszeomlással sikerült megszabadulni tőlük...


Te osztottad meg kéretlenül a rabbiddal kapcsolatos, gyermekkori tapasztalatokon alapuló fenntartásaidat, én csak konstatáltam a helyzetet, hogy perverzé váltál.


Nos, én találtam pár linket... döbbenet ez a tag!
Kettő a sok közül, ízelítőül...

http://www.youtube.com/watch?v..

http://www.youtube.com/watch?v..

Válaszok:
respondent | 2012. május 9. 17:49

A pártpolitizálás tilos, politizálni lehet.


Akkor már inkább valami ortodox zsidó közösség. A Hitgyüli a legveszélyesebb szekta a szcientológusokkal együtt!


Miről beszélsz? Kóser történelmi egyházak, mint a katolikusok vagy a reformátusok!

Éljen Viktor!
Éljen a Párt!
Éljen a Fülkeforradalom!


A bejegyzett keresztény egyházak közül még a Hit Gyülekezete a legtisztességesebb.

Válaszok:
kjkj945 | 2012. május 9. 17:10

Lezárulhatna már az 1% gyűjtés, mert ez a református reklám a fejlécen egyre jobban irritál.


Keresztény???????

Válaszok:
Django | 2012. május 9. 17:14

Egyértelmű, hogy igen.

Válaszok:
kjkj945 | 2012. május 9. 17:22

Ja biztos ők engedik a sokszoros bérmálkozást.


De „Schwartzban” lehet.


Egyszerűen világbotrány, hogy az iskolák 1,9-szer több fejpénzt kapnak, ha egyháziak, mint ha államiak. Az első dolog ez legyen, amit 2014-ben valaki megszüntet majd...

az persze ironikus, hogy most épp a HGY, dehát miért ne? Ők tán kevésbé meggyőzően hazudnak, mint a katkók?


Remélem, mire Schwartz megállapodna a Hitgyülis szektával, addigra az ÁSZ vizsgálata alapján lecsukják.


Sajnos egyrészt semmilyen előzetes biztosítékot nem tudsz kapni arra, hogy tényleg elvégzik. Persze az ember ismeri és bízik a gyerekében, de ez sem jelent biztos 4-5 év szorgalmat, kitartást. A külföldi egyetem nem biztos, hogy nagyobb tudást ad csak elfogadottabb diplomát, ami persze nem mellékes. Másrészt nem kiengeded, hanem kezed lábad összetöröd, hogy kimenjen, de még az is előfordulhat, hogy a diploma után meg azért könyörögsz neki, hogy kint is maradjon. Ahogy nálunk most kinéz a jövő.


"Azért azt nem hiheted, hogy a hitgyüli csak a minőségi oktatás felfuttatása miatt akarja átvenni ezeknek az iskoláknak a vezetését. Lényegében beindul a zombiképzés, történelem hamisítás, világnézeti agymosás ebben a két iskolában. Persze majd egy szép rózsaszín masnival átkötve."

Most kacagok igazán jókat. Amikor ugyanezt én írtam le a fideszes, iskolákat egyházi kézbe kergető politikáról, akkor valahogy más volt a reakció.

De őszintén örülök, hogy most olyanok is rájönnek, hogy ideológiának iskolában helye nincs, akik eddig ezt nem értették.


Majd a rosszalkodó, nem megfelelő magaviseletű gyerekekből ki fogják űzni az ördögöt?

Ezt a szektát nem lett volna szabad elismerni egyházként!
De úgy látszik a pénz beszél. :(

Válaszok:
Ouroboros | 2012. május 9. 19:57
jilor | 2012. május 10. 19:45

„Ezt a szektát nem lett volna szabad elismerni egyházként!”

Nem értem, miért vágja ki pont a hitgyüli a biztosítékot egyeseknél, pont ugyanolyan keresztények, mint a többi keresztény szekta, nem jobbak, nem rosszabbak.

Válaszok:
peninsulavaldes | 2012. május 9. 20:30
thymian | 2012. május 9. 20:57

Ez a fickó a HV-n tamás1952 néven futott.
Talán még emlékszel, bicnicc akkoriban kinyomozta, hogy valami meleg társkereső oldalon kajtat partner után.

Válaszok:
Ouroboros | 2012. május 9. 20:04

Elegáns, Ritácska.

Arról nem is beszélve, hogy ha ez a bicnicc állít valamit, akkor az olyan, mintha az MTI mondaná...

...oh wait... :DDDD

...akarom mondani, BBC :D

Válaszok:
Rita Kamélia | 2012. május 9. 20:06

Neked ehhez mi közöd van, úgy őszintén?

Válaszok:
Ouroboros | 2012. május 9. 20:07

Sömmi lófasz, csak éppen gerinctelen rágalmazás, amit művelsz, a kuruzischer.beobachter zászlajának magasra emelése, de ha jólesik, csak tessék :D

Válaszok:
Rita Kamélia | 2012. május 9. 20:09
Rita Kamélia | 2012. május 9. 20:10

M

Válaszok:
Ouroboros | 2012. május 9. 20:10

Talán ismered a fickót?

Válaszok:
Ouroboros | 2012. május 9. 20:12

Nem tudom hogy ment el az M betű, valamit megnyomtam véletlenül.


Fogalmam sincs, ki az, de a démonikus rágalomgépezetet, na azt ismerem, és utálom is.

Válaszok:
Rita Kamélia | 2012. május 9. 20:14

Figyelj, annyira ne öklendezz, mert nem tudod, ez az alak mit művelt másokkal.

Annak ismeretében viszont senki nem sajnálná.

Válaszok:
Ouroboros | 2012. május 9. 20:19

Most már engem is érdekelne, mi a francot jelenthet egy M betű, így, natúrban.


Igen? Nyilván ezért tartottad elsődleges fontosságú információnak róla azt, amit?

És amúgy is a „cél szentesíti az eszközt” egy szép keresztényi gondolat :DDD

Válaszok:
Rita Kamélia | 2012. május 9. 20:24

Tévedsz okoska.
Nincs cél, tehát nem kell eszköz.
Egyszerűen csak közöltem régi ismerősömmel azt, amire én hamarabb jöttem rá, mint ő.

De természetesen ehhez neked semmi közöd, úgyhogy téma lezárva.

Válaszok:
Ouroboros | 2012. május 9. 20:28

A jóédesmamájukat ezeknek a hiteseknek. hogy berakják kezüklábuk az iskolákba. veszélyes szekta, és a vidámvasárnapon is megy az etetés. Ajka meg egyébként is egy maffiaváros.


Igenis, naccsága :DDD

Nem csinálok úgy, mintha meglepődtem volna. Ennyit érsz.

Válaszok:
Rita Kamélia | 2012. május 9. 20:31
peninsulavaldes | 2012. május 9. 20:36

ezek? ne hülyéskedj Ouroboros! Ilyen erővel a Jehovákat is elismerhették volna, meg a nemtudommit. különben is az az elismerősdi nem jó.

Válaszok:
Ouroboros | 2012. május 9. 20:32

Sajnálom, de nem tudom szívemre venni, hogy nem vagy hajlandó meglepődni.

Pá pá.

Válaszok:
Ouroboros | 2012. május 9. 20:35

Ezek egyszerűen félelmetesek. Köszi, hogy ezt beraktad. Alább írtam, hogy milyen keserű tapasztala volt régebben a szerencsétlen öreg néni kapcsán a gyerekeinek. Egyszerűen félelmetes volt. Szerencsétlen előbb meghalt, minthogy a lakását is valahogy kicsalták volna tőle.


Mik lennének, ha nem keresztények, tán buddhisták?

Válaszok:
peninsulavaldes | 2012. május 9. 20:35

Ember! nem keresztények. ennyi. és nem is buddhisták. szerinted csak ez a két lehetőség van?
na ugye:)

Válaszok:
Ouroboros | 2012. május 9. 20:37

Your loss :D

Majd az Öreg előtt mit mondasz, amikor közli, hogy „a rút, utálatos faszkalap Urobórosz szájával Én szólottam, hogy tudd: bűnben jársz, de te fölfuvalkodtál, és megátalkodtál a bűnben.” :DDD


Ejnye! Nem szabad így viselkedni:)

Válaszok:
Ouroboros | 2012. május 9. 20:38

Aki a Bibliára hivatkozik, az nálam keresztény. Nem becsületes pogányok, annyi bizonyos.

Válaszok:
peninsulavaldes | 2012. május 9. 20:39

Lófasz, a Ritácskának mondd ezt. Nekem nem ingem.

Válaszok:
peninsulavaldes | 2012. május 9. 20:40

Ja, mert "isten szereti megúszta"

Szerintem meg simán beszervezték.


Értem. Te becsületes pogány vagy?

Válaszok:
Ouroboros | 2012. május 9. 20:40

jaj Ouroboros!! nyugalom és lélegezz.
senkit nem érdekelt az inged egyébként sem.

Válaszok:
Ouroboros | 2012. május 9. 20:42

veled vagyok:)
ez nagyon izgalmas egyébként is. vannak szertartásaid?

Válaszok:
Ouroboros | 2012. május 9. 20:45

Nyugodt vagyok, de azt nyugodtan kikérem magamnak, hogy itt én legyek megszólva.

Válaszok:
peninsulavaldes | 2012. május 9. 20:44

ok, ok. ha szúrkálnak növessz páncélt.

Válaszok:
Ouroboros | 2012. május 9. 20:47

Nem nagyon vannak. Samhainkor gyertyát rakok a nyugati ablakba, hogy a halottak (apám szegény) idetaláljanak. Sört rakok ki a kertbe a tündéreknek nagyobb ünnepekkor (Samhain, Yule, amikor eszembe jut).

Válaszok:
peninsulavaldes | 2012. május 9. 20:48

Töredelmes bocsánatot kérek. Ritácska mindig föl tud úgy háborítani, hogy nem veszem észre a szmájlit.

Válaszok:
peninsulavaldes | 2012. május 9. 20:49

Elnézve, mert jó napom van:)

Válaszok:
Ouroboros | 2012. május 9. 20:57

Na látom még mindig...tudod mire gondolok:)))


Tudod erre az obligát választ:

„When here in my mind
I have been blind,
Emotionally behind,
I have faith I will find
The mercy in you.....”

:)

http://www.youtube.com/watch?v..

Válaszok:
peninsulavaldes | 2012. május 9. 20:59

A többi keresztény szekta szokott ördögöt űzni a 20. sz. végén?

Válaszok:
Ouroboros | 2012. május 9. 20:59
peninsulavaldes | 2012. május 9. 20:59

Tudomén? Pogány vagyok, nem keresztény teológus.

Válaszok:
thymian | 2012. május 9. 21:16

a rk-k nem szoktak?

Válaszok:
thymian | 2012. május 9. 21:18

Akkor meg miért mondod, hogy olyan mint a többi?

Válaszok:
Ouroboros | 2012. május 9. 21:17
peninsulavaldes | 2012. május 9. 21:18

Az én szemszögemből tökugyanolyan.

Csak az unitáriusokkal vagyok elnézőbb, mert beletettek a címerükbe:

http://www.unitarius.org/data/..

Válaszok:
thymian | 2012. május 9. 21:20

Azért mert barátunk szerint minden keresztény nyakában kereszttel hinti az igét. nem észlel különbségeket. de ezért nem szabad bántani.

Válaszok:
Ouroboros | 2012. május 9. 21:24

Nem vagyok rk, de szerintem nem.


Melyik vagy, ugye a kígyó? :D

Válaszok:
Ouroboros | 2012. május 9. 21:24

Szabad azt, sőt :D

Ámde adósok vagytok annak magyarázatával, hogy ugyan milyen tulajdonsága alapján vonható kétségbe a hitgyüli keresztény volta?

Válaszok:
peninsulavaldes | 2012. május 9. 21:27

Nem is a galamb :D

Válaszok:
peninsulavaldes | 2012. május 9. 21:31

pedig már azt hittem, hogy galamb vagy, aztán kiderül, hogy kígyó. :DDD farkaskígyó.


Az Elképzelt Semmi vasárnaponként visszatérő, énekszóval kísért többórás mennybe-tolatása már begyűjtötte az elíziumi mezőkön addig céltalanul téblábolókat.

Ők vezényszóra felemelik kezeiket, ahová mondják nekik (mint 1950-ben a budapesti Sztálin téren); majd vezényszóra elalélnak.


Meghanyatlanak, hátradőlnek, Krisztusban megfőnek, és meg is puhulnak.
Rendszer-váltási, tökkelütött-átverési hazai fogyasztásra alkalmassá válnak.

Elérték növekedési népességüket. Innentől visszafelé vezet a sziszifuszi damaszkuszi kusz-kusz.


A Hites szekta alkalmas vallási és társadalmai feszültségek keltésére (meg kell nézni a muszlimok elleni álláspontjukat). Amikor a magyar társadalom a vallási közömbösség felé halad (pl. a katolikusoknak olyan főpapja van akinek látszólag közömbös az egyház integritása), egy ilyen szekta előretörése oka lehet a radikalizálódásnak.

Válaszok:
Ouroboros | 2012. május 9. 22:12
jilor | 2012. május 10. 20:47

„meg kell nézni a muszlimok elleni álláspontjukat”

Az iszlámfasizmus nemcsak a hitgyüli csőrét bassza, hanem mondjuk az enyimet is.


már csak a cicientológiának kéne pornótemplom


"A polgármester leszögezte, hogy ez gazdasági kérdés, hiszen az egyház az állami normatíva 1,9-szeresét kapja meg a működtetéshez. "


Ez a durva alapból ... mi okból ér többet az egyházi iskolába járó gyerek az államinál???

Válaszok:
fileo | 2012. május 10. 13:54

Csak a számok végett...

2011/2012-es tanév, átvett/összes intézmény:
- Katolikus: 41 / 224
- Református: 12 / 129
- Evangélikus: 6 / ?
- Hit Gyülekezete: 0 / 8?
=> 59-0 tavaly.

http://www.magyarkurir.hu/de/n..

Most lehet hármat átvesz a HGY...
Kicsit aránytalan a felháborodás, nem?


Egy ideig még kifelé leng ez az ijesztő, az értelmet kiiktató, hülyeségi vallásos handabanda.

Hogyaszongya: Ádám és Éva (a gyermekeikkel együtt) népesítették be a földet.

Vagyis: egy szigorúan vallásos család tagjai egymás nemi szervére vetették rá magukat.


De jön ám egy nagyon visszalendülő inga.
Nem egy politikai.
Egy igazi, huszonegyedik-századi.

Válaszok:
Higany | 2012. május 10. 15:53

Tévedés! A Hit Gyülekezete több intézményt is működtet. Óvodája, általános iskolája, gimnáziuma, és még EGYETEME(!) is van. A tanulói a felvételiken sokkal magasabban teljesítenek az országos átlagnál. Annyira jól felszereltek az iskolák és magas színvonalú a képzés, hogy sorra nyernek országos versenyeket, és sakkból európai bajnokuk van.


ezt kérdezd meg a XVI. Benedek pápától!


Inkább Ádám és Éva családfája mint a majom!

De kinek hogy :D


Gondoltam utánanézek már ennek az "egy csarnokot" építettnek, hát van egy "rossz" hírem:
http://hit.hu/sajtoanyagok/egy..

Nem egy csarnokot, hanem jóval többet, ráadásul magas színvonalon. És nem is közpénzekből. Lehet utána csinálni.


A HGY ugyanúgy elismert, parlament által elfogadott egyház, mint a katolikus vagy református. Kapásból nem szekta!

"Egy perverz szekta Magyarországon ne működtessen iskolát!"- Te ez alatt mégis mit értesz? Egy olyan egyházat ahol a tisztességes házasságot hírdetik és elutasítják a házasságon kívüli, előtti szexualitást? Nekem valahogy nem ez jut a "perverz" szóról eszembe.
Lehet, fel kéne frissítened a szótáradat.


Hit Gyülekezete Ajkára küldött szándéknyilatkozatában az áll, hogy minden tanuló szabadon gyakorolhatja vallását, nem gyakorolnak nyomást senkire sem.
Mindenkinek szíve joga eldönteni, h hova küldi a gyerekét iskolába, de a HGY iskoláiban max. a tisztességes életre nevelik a diákokat. Arra, h tanuljanak, készüljenek az életre és ne a bulikba fetrengjenek másnaposan.


"muszlimok elleni álláspontjukat" ? Na mi is az? Hogy ne vezessék be a Shairát? Ne gyilkolják le az iszlám vallásnak nemet mondó embereket? Esetleg ne önkényeskedjen a férfi a felesége felett(pl ha valami olyat tesz a nő, ami nem tetszik a férjnek, ezért megveri vagy megcsonkítja)? Megmondom őszintén ezeket és sem szeretném.


A bizniszegyházakat sikerült kiszűrni, hiszen első körben csak 14 vallási közösség kapott egyházi státuszt. Tudomásom szerint a Hit Gyülekezetét az elmúlt évtizedekben gyakori állami vizsgálatok egyike sem találta a jogellenesen működőnek.


Olvasgatom a hozzászólásokat és komolyan mondon megdöbbentő és felháborító, hogy mi megy ma magyarországon gondolok itt( Dávidcsillagot kitették már? , A tizedet is szedni fogják?A gyomrom felfordul ettől az egyháznak nevezett üzleti képződménytől.) Egyértelmüen levonható ezekből a kommentekből az a tény, hogy fogalmuk sincs, hogy miket írkálnak hiszen aki egy kicsit is utánnaolvasna( normál, egyenes oldalakon)az rájönne, hogy a Hit Gyülekezet által működtetett intézményekben nincsen kötelező hit és tizedfizetés hanem a cél a gyermekek erkölcsös nevelése!


A Hit Gyülekezete senkit sem kényszerít a "vallásgyakorlásra".Minden ember maga dönt. Hogy bizniszszekta lenne? Ez már régóta lejárt és megcáfolt vád.
A fiataloknak olyan iskolákra van szükségük, ahol megtanulnak tanulni, felelősségteljesen élni, erkölcsösen élni, hinni magukban. Szerintem a szülők is inkább olyan iskolába küldik a gyermeküket, ahol fejlődnek, ahova örömmel járnak.
Namármost. A Hit Gyülekezete mint a nevéből is látszik, képes hinni. Ha ezt át is tudják adni a tanulóknak, az szuper dolog. És az a fiatal, aki tud hinni magában, esetleg másban is, az lesz a kitartó, a győztes, a munkáját jól fogja végezni, könnybben fog beilleszkedni a társadalomba, stb.És mivel a Gyülekezetet ért vádak nagy része alaptalan, úgy gondolom, ez egy jó döntés.
Én egy katolikus egyház által működő általános iskolába jártam, de meg kell mondanom, nem azt kaptam, amit várt volna az ember gyereke egy keresztény iskolától...


Bemásolt:
A hit gyülekezete...
Ami a közvetlen eredetet illeti, magyar irányzatról van szó. A gyülekezet alapítója Németh Sándor. Elõbb katolikus volt, teológiát is tanult, majd a reformátusok között elmondása szerint megkapta a "Szentlélek keresztségét. 1978- ban újra felvette a vízkeresztséget. 1979-tõl önálló imacsoportot szervezett. A csoport tagjai eleinte az Isten gyülekezete elnevezésû közösségen belül tevékenykedtek, majd a nyíregyházi alapítású, metodista jellegû Magyarországi Evangéliumi Testvérközösséggel és külföldi szabadkeresztény közösségekkel kerestek kapcsolatot, végül 1989 májusában nyerték el a törvényes elismerést. Kiadványaikból kiderül, hogy a külföldi újpünkösdista mozgalommal állnak rokonságban.
Elfogadják a Szentháromságot, az Ige örök létezését, s hogy a Szentlélek isteni személy, de utóbbit Szent Szellemnek nevezik. Németh szerint a Szent Szellem Máriában isteni magot helyezett el (vajon ezt a mítoszok elképzelései szerint kell érteni?!), amibõl az ember-Jézus született, épp ezért Mária nem volt istenszülõ, csak emberszülõ.A gyülekezet (babiloni eredetû) bálványimádásnak tekinti "Mária és kisjézuska" kultuszát, ugyanígy az eucharisztiát és a szentek tiszteletét is.
A Szentírás központi jelentõségû náluk, azonban sajátos, szektás biblia- értelmezéssel dolgoznak. Nem az eredeti szövegre kiváncsiak, vagy arra, hogy mit is akart mondani az õsegyház, hanem azt keresik, személy szerint mit mond nekik az Írás.Mintha a tévedhetetlenség a hallgatóra, az értelmevonatkozna. Pedig a sugalmazás a szent írókra érvényes (vö. 2 Tim 3.16). Az egyéni átértelmezés már egyfajta új evangéliumot feltételez, ami szent Pál szerint lehetetlen (vö. Gal 1,9), s az egyéni találgatások végeláthatatlan zsákutcájába viszi az igehirdetést.
Mennyiben keresztények? Mível elfogadják a Szentháromságot, keresztény-félék. Ugyanakkor, bár meg van náluk a Szentháromság nevére történõ keresztség, ennek jelentõségét elhomályosítja náluk a Szent1élek keresztsége", az eucharisztiát pedig bálványimádásnak tekíntík, így még az a két szentség ís, amely megmaradt a reformáció közösségeiben, náluk az is háttérbe szorul, a pünkösdi elem hangsúlyozásával egyensúlyvesztés következík be.
Mit mondanak a Katolikus Egyházról? A gyülekezet a maga létét a történelmi egyházak, fõ1eg a Katolikus Egyház elleni kritikával kívánja megalapozni, utóbbit a Jehowa Tanúi mintájára egyenesen Babilonnak, "a paráznák anyjának" titulálja. (Jel 17,6-ra hivatkozva, ami a szentírási hely abszolút félreértelmezése).
A gyülekezet saját tagjait prófétáknak és szenteknek, az iidvösség várományosainak tekinti, épp ezért van az, hogy nem hajlandó párbeszédet kezdeni más, úgymond bûnös közösségekkel, akiknek sorsa szerintük a kárhozat.Valójában lsten Szent Pál szerint "azt akarja, hogy minden ember üdvözüljön" (1Tim. 2,4), tehát egyetlen közösség sem zárhat ki másokat az üdvösségbõl.
Nincs új a nap alatt. A nesztoriánus eretnekség a Kr.u. az V. században ugyanígy tagadta Mária istenszülõi méltóságát, és (bár elfogadta az Igét mint 2. isteni személyt) tagadta az Ige megtestesülését és Krisztus isteni mivoltát. Ez tér most vissza. Úgy látszik, ebben a kérdésben a gyülekezet számára már nem kiindulópont a Szentírás, pedig abban ezt olvassuk: "az Ige testté lett" (Jnl, 14). S mivel a Fiú, az Ige a megtestesülés után is Ige maradt, a kalcedoni zsinat (451) joggal mondta azt, hogy az Ige az isteni és az emberi természetet egyetlen személyi egységbe ölelte.
Szót érdemel a Szent Szellem emlegetése is. Ez a szóváltoztatás ma, a "szellem-hit" (a spiritizmus) korában nem szerencsés: egyeseket könnyen vezethet a Szentlélek isteni személy voltának megkérdõjelezéséhez.
De tegyük félre az elnevezés kérdését. Tévesen fogják fel a Szentlélek szerepét is. Vajon az Úr Jézus a Szentlelket nem azért adta a tanítványoknak, hogy alakítsák, gyógyítgassák, építsék a közösséget (vö. Jn 20,22)'? A lelki adományok "egyediesítése", magánkiváltsággá formlálása semmiképp sem Krisztus elgondolása.
Ami Máriát illeti, az Igének adott emberi testet (ha egyszer az Ige testesült meg), tehát az Efezusi Zsinat joggal nevezte Istenszülõnek. Egyébként már maga a rokona, Erzsébet is "Uramnak anyja"-ként emlegeti, az Ur kifejezés pedig Istennek jár ki a bibliában. Az Ur Jézus Jánossal együtt valamennyiünket Mária fiaivá tett. (vö. Jn 19,26), joggal szeretjük és tiszteljük tehát.A Mária-tiszteletnek lehetnek túlzásai, de a Katolikus Egyház Szûzanyát sohasem tekintette istennõnek és soha sem imádta.
Az egyház ugyanígy sohasem imádta a szenteket sem, még kevésbé képeiket. A szentek példaképeink az üdvösség felé vezetõ úton.Szent Pál szerint a szeretet az örökéletben is megmarad. (vö. 1Kor 13,8), ez érteti meg, hogy az üdvözültek sorsközösségben maradnak velünk, s ezt fejezzük ki azzal, hogy megszólítjuk õket, szeretetüket, közbenjárásukat kérjük.
Németh Sándor azt írja: "Üdvözítõ Egyház nincs. Az üdvösség a Jézus Krisztussal a Szentlélek által megvalósuló személyes kapcsolat gyümölcse". (Új Exodus 1/33) Azonnal felvetõdik a kérdés: ha nincs szükség az egyházra, mint közvetítõ eszközre, akkor miért alapított Krisztus egyházat, (vö.Mt.16,18), miért adott nekik lelki hatalmat?
A katolikus egyház és Babilon azonosítása tévedésen alapszik, hiszen a Jelenések könyve a pogány római birodalmat illette efféle jelzõkkel. A 2000 éves egyház tagjainak lehettek, voltak is hibái, ebbõl azonban nem következik, hogy az egyház egésze bûnös. Krisztus megígérte egyházának, hogy vele marad a világ végezetéig. (vö.Mt.28,20), s hogy a "pokol kapui sem vesznek erõt rajta" (Mt.16,18), vagyis az egyház sohasem válhat nem egyházzá, ahogy azt a gyülekezet feltételezi.Krisztusnak ezt az ígéretét épp olyan komolyan kell vennünk, mint mondjuk világvége-elõrejelzéseit. Emellett persze örökös feladat marad számunkra a bûnbánat és a megújulás.
A gyülekezet öntömjénezése nem új a nap alatt. A farizeizmus visszatérése, másrészt a katarista mozgalmak felújítása (a katharosz, tiszta görög szóból). Pedig Jézus világosan megmondta: "Aki magát felmagasztalja, azt megalázzák". (Mt.23,12).
A gyülekezet új keresztény életstílust: örömöt, bõvelkedést, sikert, gazdagságot hirdet, ezért is vet be minden élménykeltõ eszközt: éneket, zenét, táncot, extázist. Az evangélium tényleg örömhír, helye lehet az élménykeresés új, akár modern formáinak is. A keresztény istentisztelet központjának azonban mégis a szentmisének kell maradnia, hiszen Krisztus önmagát adta tiszta áldozatul Istennek. (Zsid. 9,14).
A rendkívüli adományoknak (karizmáknak) fontos szerepe lehet a keresztény életben, mégsem feledhetjük: Szent Pál szerint a legfõbb adomány a szeretet (1 Kor 12,31 amihez a napi élet prózai terheinek a felvállalása is hozzá tartozik.
A gyülekezet önmaga igazolására látványos gyógyításokra, ördögûzésekre hivatkozik. Pedig egy-egy jel még nem bizonyítek, az evangélium szerint az álkrisztusok is "jeleket visznek végbe" (Mt 13,22). Mindenesetre, a jeleket követelõk (Mt 12,39) elfeledkeznek arról, hogy Krisztusnál a gyógyítás nem öncél, hanem Isten szeretetének és uralmának jele (Lk.
11,20), amely nem választható el a keresztény élet egészétõl.
A gyülekezet a betegséget Isten büntetésének, a gyógyulást a Szentlélek jelének tekinti. Pedig a betegség elfogadása is benne van Isten terveiben. Egészség (vagy akár mindenféle evilági bõvelkedés) és áldás ill. betegség és bûn azonosítása ószövetségi felfogást tükröz. Jézus elveti ezt az egyenlõségjelet (vö. azt mondja a vakonszületettrõl: "Nem vétkezett, sem õ, sem pedig szülei", Jn 9,2), a javakban bõvelkedést pedig egyenesen evangelium-ellenesnek tekinti (vö. Lk 12,21 ).
Magyar szektáról lévén szó, csak a hazai létszámról találgathatunk, mivel õk akarattal nagyobbra taksálják magukat, ezért a szakirodalom öt és harmincezer közöttire teszi a számukat.
Térítési módszerük az, hogy iskolákon, kollégiumokban leszólítják a fiatalokat. A "jó ügy" érdekében a "hitgyülis" fiatalok nem riadnak vissza egy kis flörtöléstõl sem. A nagy egyházak, fõleg a Katolikus Egyház tagjaira vetik ki hálójukat, legfõbb módszerük annak lejáratása, s valamiféle feltételeket nem követõ hit lehetõségének felvillantása
Magyar Bertalan a következõket írja róluk az Új Magyarország 1997. VII. 12-i számában:
A gyülekezet vezetõ lelkésze "A nyelv hatalma" címû sorozatban oly körmönfont bõbeszédûséggel fejti ki elvakult Róma-ellenességét, hogy írásait, noha a belõlük áradó gyûlölet szinte perzseli az olvasót, érdemes komoly teológiai háttérrel elemezni. Még ennél is figyelemre méltóbb azok a passzusok, amelyekben a nagyívû teológiai fejtegetés hirtelen nyílt és aktuális politikai propagandává csap át.
Dienes Erzsébet 1997 július 23-án ugyancsak az Új Magyarországban írja: A keresztény vallásokkal és általában a magyarsággal szemben oly mértékû gyûlölettel szembesültem náluk, amit a Göncz-törvény paragrafusai alapján hivatalosan is számon kellene kérni.
Ha csak a Hit Gyülekezete által kiadott, és Hack Péter által lektorált, Pat Robertson: Az új világrend címû könyvük került volna a kezembe, magam is elhinném, hogy a felekezet "Jézus Krisztus evangéliumát" hirdeti. Ennek ellenére meggyõzódésem, hogy a parlamentbe került "hívek" pontosan a könyvben leírt Isten és emberellenes világrend megvalósításának érdekében munkálkodnak.
A fentiekbõl is látható, hogy mennyire egyoldalú, politikai célzatú alapítás ez a gyülekezet, amelynek mûködése és megítélése nagyon sok gondot és problémát vet fel, de az tisztán látszik, hogy elüt a szektáktól, azt is mondhatni, hogy még a szektáknál is szektásabb, semmi köze se Jézushoz se a Szentlélekhez, se Istenhez, se a hithez, hanem nagyon is evilági célok mozgatják õket.

Válaszok:
Syren | 2012. május 11. 11:25
Syren | 2012. május 11. 11:37

Még jó, hogy van Ctrl+C / Ctrl+V funkció a gépen, különben biztos nem lett volna türelmed begépelni ezt a szókratészi szónoklatot.


Aki kibírta, hogy végigolvassa, annak biztos feltűnt – lehet hogy nem az összes ferdítésnél, de egy-pár résznél biztos, hogy a gyülekezettel kapcsolatos állítást követő magyarázatok, bizony sok helyen ki vannak forgatva.

Csak a legabszurdabbat említeném: „"Üdvözítõ Egyház nincs” válasz: „Azonnal felvetõdik a kérdés: ha nincs szükség az egyházra, mint közvetítõ eszközre, akkor miért alapított Krisztus egyházat”.

Az állítás nem úgy szólt: „ Egyház nincs”, hanem úgy „ÜDVÖZÍTŐ Egyház nincs”, tehát nincs olyan közösség, amelynek része vagy és ezzel a tagságoddal megszerezted az üdvösség jogát.

Mondatok helyes értelmezéséhez csupán szövegértési készségre van szükség, nem mély teológiai ismeretre. Sajnos a magyar érettségi pár napja lezajlott. Nem baj, jövőre lesz lehetőség, addig is lehet gyakorolni.

Válaszok:
kjkj945 | 2012. május 13. 15:53

A Jobbik épp belső ellentétekkel kűzd. Csak nehogy egymásnak ugorjanak a tüntetésen. Jobbik a "jobbik-Jobbik" ellen...


Előttem írtak arról, hogy tüntetést szerveznek. Ezért jött szóba a Jobbik.
Viszont nem értem, hogy miért írod ezt. Nem egy „pénzbehajtó zsidó szekta a téma”, hanem az iskola átadás. Nem helyeslem, hogy az önkormányzatoknak át kell adni egyházi kézbe az iskolákat – mert csak így jön kiegészítő támogatás. De ha már átadják, akkor jogos: mint bár mely más bejegyzett egyházat, a Hit Gyülekezetet is felkérték erre a feladatra.


És honnan veszed, hogy kötelező!? Sajnálat, hogy vannak olyan személyek, akik egy embertől hallanak valamit és máris kész ténynek veszik, én mindenesetre mielőtt döntök meghallgatom a másik oldalt is. Vagy talán a hetedik érzéked súgta meg?!


Tudod a tanáraim mindig arra tanítottak, hogy amikor valamilyen előadást készítek, ne használjam a pl.a wikipediát és ellenőrizzem le a forrás forrását is. Hát megsúgom működik, és nemcsak az interneten, a való életben is. És ha hasonló gyakorlatias elveket fognak ezekben az iskolákban tanítani, akkor több bármely felekezettől független fiatalt megkérdezhetsz majd mint "forrás forrását".


Nem gondolod, hogy logikátlan az állításod, miszerint a Gyurcsótány van a hitesek mögött?

1. A parlamentben ülő képviselők döntöttek az adott felekezetek vagy, ha úgy tetszik szervezetek egyházi státuszáról és a hitesek is megkapták az egyházi státuszt.

2. Ha Gyurcsány állna a hitesek mögött, akkor a 2/3-os fideszes többséggel ülésező parlament valószínűleg nem szavazta volna meg nekik az egyházis státuszt. De tudom erre is majd kitalálsz egy jó összeesküvéselméletet mert jobb dolgod nincs a túl sok szabadidődben.


Nem gondolod, hogy logikátlan az állításod, miszerint a Gyurcsótány van a hitesek mögött?

1. A parlamentben ülő képviselők döntöttek az adott felekezetek vagy, ha úgy tetszik szervezetek egyházi státuszáról és a hitesek is megkapták az egyházi státuszt.

2. Ha Gyurcsány állna a hitesek mögött, akkor a 2/3-os fideszes többséggel ülésező parlament valószínűleg nem szavazta volna meg nekik az egyházis státuszt. De tudom erre is majd kitalálsz egy jó összeesküvéselméletet mert jobb dolgod nincs a túl sok szabadidődben.


KÖTELEZŐ.
A kiscicának sem kötelező megenni a mustárt, de önként és dalolva megteszi.
Csapj a farka alá egy kiskanál mustárt, majd nyávogva de lenyalja.
Tehát önként és dalolva tette.

Beszélgettem olyan emberrel, aki a hitgyüli miatt hajléktalan krizisszállón dekkol.

A nol is megirta vagy 15 éve, hogy egy lány miatt aki belépett a hitgyülibe a szüleinek ki kellett költözni a lakásukból, mert a lányuk nevére iratták.
Ez nem viki!!!!

Válaszok:
Sirfülszőr | 2012. május 13. 17:17

Szerintem a szoros összefonódást te abban látod, hogy a gyülekezet mindig azt kereste, hogy az országban vallásszabadság, demokrácia legyen.

Amerikai keresztények lehetnek azok a hittérítők nem? Szerintem Amerikába előbb eljutott a józanész mint ide. I. István által behozott "kereszténység"aki saját unoka öccsét megvakítatta című állkereszténység nagyon is tovább él a hétköznapjainkban... nézzük csak az iszkákos kereszténységet..templomból-> kocsma irány.. Cigiszünet Mise alatt, Isten káromlás hétköznap, hétvégén meg megyünk misére mintha semMise történt volna. Nem beszélve a náci Muzsikás Lóri bácsiról,. Egyébként nem másod kézről kell venni a forrást, nekem van gyülis rokonom és példa értékű családja van az ipsének. Menj el a gyülekezetbe és állításaid igazáról győződj meg hogy ha már ilyeneket irogatsz.
Vagy talán nyuszi vagy Mcfly?


Látszik, hogy ennyire kultúráltan tudsz reagálni. Nem tudsz önálló véleményt nyilvánítani, ha nem adják a szádba. Ilyenkor csak fröcsögni tudsz, meg káromkodni te agymosott.

A katolikus egyházat anyagilag is súlyosan érintették ezek a (pedofil)botrányok. CSAK a 2007-es év folyamán 615 millió dolláros kártérítést kellett fizetni az áldozatoknak. (forrás:http://www.nepszava.hu/article..)

Tiltott pornográf felvétellel való visszaéléssel gyanúsítják egy baranyai kisváros plébánosát. Az Index információi szerint Bóly egyik katolikus plébánosát gyanúsították meg a rendőrök. (forrás: http://www.168ora.hu/itthon/pe..)


A Katolikus (Krisztusi) az egyház,
de ez csak gyülekezet.
Akkor miért tartanak igényt egyházi pénzre?


Na jó,most már eléggé bosszantó ami itt megy...
Most mondjátok meg,jobb a lelki világotoknak,hogy itt cseszegetitek egymást?!
Nem hogy olvasnátok egy jó könyvet,az értelmetlen hozzászólás időpazarlás csak.
Szóval én úgy gondolom,hogy aki még nem járt a Hit gyülekezetben,annak szerintem semmi joga,hogy ítélkezzen róla..a másik,adhatsz te másnak a véleményére ha az az ember egy IDIÓTA...ha én a gyülibe járnék és valami nem tetszene(még ha bennem is van a hiba) persze hogy elhordanám mindennek,ez a legegyszerübb...
De talán értékelni kellene,hogy a Gyülekezet átveszi az iskolákat,ha már a többi egyházba nincs ennyi -.-"
Inkább örülni kellene,hogy van aki elvállalja.
Vagy ha nem tetszik tessék szólni a jobbiknak tartsa fent ö,neveljen nyugodtan lázadó hungarista gyerekeket,mert az biztos jobb lesz az országnak .... -.-"""


Olvasva a véleményeket, látom, hogy egyes emberkék a hitesekre előszeretettel használják az "agymosott" jelzőt, meg, hogy szekta.

1. Ez érdekes mert akik ezeket írogatják egytől egyig ugyan azokat a véleményeket írják ugyanolyan stílusban és amikor kifogynak a betanult érvekből, akkor hőbörögnek. Akkor most ki az agymosott? Szerintem az, aki a kuruc-nimpho-s és a szélsőjobbos véleményen kivül nem tud mást tiszteletbentartani, és ha valaki nem ért velük egyet az rögtön zsidó, vagy zsidóbérenc, vagy cigány.

2. Szekta? Ezt pont olyan képviselők terjesztik, akik az ősmagyar (sámánista) egyházat preferálják. Akkor milyen jogon akarnak beleavatkozni más magukat kereszténynek mondó felekezetek státuszába és milyen alapon szektáznak bárkit is?


Ilyen érvet akárki tud írni, hogy beszélgettem meg találkoztam olyan emberrel, meg nekem azt mondta egy ember, hogy az xy eladta az anyja kutyájának harmadik alomból származó kölykének ólát és a kiskutya a téli fagyok miatt most az örök vadászmezőkön nyaral, limonádét szürcsölve marijuanas cigit szívva és közben a Buffalo Soldier c. számot hallgatja Bob Marley-től.

Ez az érv olyan mint az hogy: a néma mondta, hogy a süket hallotta, hogy a vak látta hogy a béna fára mászott.

És ez sem wiki!! Te szerencsétlen

Válaszok:
kjkj945 | 2012. május 13. 17:27

Te olyan nagyon nagy tudos vagy! Neked nem tetszik a viki, nem tetszik, amit átéltem és közretettem. Nem a hazudNOL munkatársa vagy?
Én az utcán is szoktam emberekkel beszélgetni. És olyan érveket is mondott amit csak gyülis tud. Engem is el akart vinni, hogy bemutasson a gyüli nacsalnyiknak.
Gondolkozz, ha tudsz?

Válaszok:
ms.mallard | 2012. május 14. 20:14

Gondolod, hogy nem tudom. 93-ban be akarták tiltani, de nem jött össze. Akkor a madöf akarta, de a szadiszta meg a maszop akadályozta meg. A fityusz akkor még labdába se rúgott.


Hát, nem engedném, hogy ebbe az iskolába járjanak a gyerekeim. Katolikusba meg járhatnak. Elvi indoklás nincs. Így van, és kész. Emiatt a hírnek a legkevésbé sem örülök.


Mit gondolsz miért másoltam be?


Magyarország világi állam és úgy is marad.
Nem lesz vatikánibb a Vatikánnál.


Nem értek itt néhány embert. Azon izgulnak, hogy a gyerekeknek az iskolában a Hit Gyülekezete miatt nem lesz vallásszabadsága, miközben pont a napokban adott ki a Jobbik egy közleményt, amit a hajdupress vágatlanul, változtatások és kommentárok nélkül közölt. Ami engem illet, amit mondtak nagyon elgondolkodtatott.
Idézem: "Ha pedig kormányra kerülünk, a Hit Gyülekezete azonnal kikerül a történelmi egyházak sorából, semmilyen állami támogatásban nem fog részesülni és kezdeményezzük a működésének felülvizsgálatát!"
(http://www.hajdupress.hu/?cikk..)
Mi a garancia arra, hogy ha a Jobbik tényleg kormányra jut és összetűzésbe kerül egy másik egyházzal is, akkor vele nem csinálja meg ugyanezt? Nem a Hit Gyülekezete, hanem a Jobbik veszélyezteti a demokráciát és a vallásszabadságot!


Eszméletlen, hogy milyen megjegyzések születtek itt. Hát erre büszkék lehetünk mondhatom.

Itt egyszerű tények vannak!

Tény, hogy felajánlották a gyületekezetnek az iskolát. Tény, hogy a baptisták nem tartottak rá igényt - magyarul a Hitesek nem nyúlták le senki elől. Tény, hogy a HGY intézményei országszerte nagyon jó eredményeket értek és érnek el. Ezeket el kell fogadni úgy ahogy van és kész.


Egyébként én úgy tudtam, hogy Magyarországon vallásszabadság van. Sok településen egyházi kezekben vannak az iskolák. Miért nem "lázadoznak az ellen is ennyien?" Vétett valamit a HGY valakinek? Elnézést. Lehet, hogy csak én nem tudok róla. De eddig engem nem győztek meg ezekkel az "érvekkel" amiket eddig felsoroltak ellenük. Legtöbbjük akárkiről elmondható.


Még valami: Szekta lenne a HGY? Németh "Sanyi bá" biznisz-szektája? Már elnézést. Tudomásom szerint a parlamentben elfogadták egyháznak. Olyan nehéz ebbe beletörődni? Így van és kész. Fogadja el mindenki.

és az meg külön felháborító, hogy mindenért őket állítják be felelősnek. Ők a hibásak azért, mert az egyházi iskolák támogatást kapnak?
Legközelebb arról olvashatok, hogy a Hit Gy. felelős a hirtelen jött lehűlésért??? Miért kell mindig egy bűnbak?


A "történelmi felekezetek" általában a saját befolyásuk növelésére használták az oktatást. Ha az iskolaalapítás száma az egyházak szellemi értékének a mércéje akkor Pál apostol "sem tett le semmit az asztalra" Hiszen hol olvashatunk arról, hogy iskolákat alapított volna?


A "történelmi felekezetek" általában a saját befolyásuk növelésére használták az oktatást. Ha az iskolaalapítás száma az egyházak szellemi értékének a mércéje akkor Pál apostol "sem tett le semmit az asztalra" Hiszen hol olvashatunk arról, hogy iskolákat alapított volna?


"Ezek a mocskosok ne neveljék a jövő magyar generációit."

A jelenlegi iskoláikban, amiket ők alapítottak sem köteleznek senkit a HGY-be való járásra...
Amúgy meg, ha megkapnak 2 iskolát (nem elvesznek) attól még nem ők nevelik a jövő generációját. Legalább fent tartja majd valaki azokat az intézményeket, hamár mások (más egyházak és az állam) nem vállalták.


Neked meg az agyad átlátszó, mert csak a víz foglal benne teret...
Felesleges volt megtanulnod olvasni, ha egyértelmű szöveget sem tudsz értelmezni. :D


Nekem az egyik barátom a HGY által működtetett iskolába járt és egyáltalán nem szóltak bele a hitéletébe, vallásszabadságot biztosítottak neki. Meg kell jegyezzem, hogy a HGY iskolás diákok sokkal kiegyensúlyozottabb személyiséggel rendelkeznek, mint más iskolába járók. Nekem ez nagyon imponáló, ha lesz gyerekem tuti, hogy a HGY-s suliba fogom járatni.
Ja, csak egy megjegyzés: kiváló eredményeket érnek el különböző versenyeken is, és rengeteg fejlesztéseket is végeznek az iskoláikban, így a gyerekek minőségi oktatásban részesülhetnek. (ezeknek utána jártam)Kell ennél több?


Nem vagyok hitgyülis, de már szánalmas azt látni, hogy sok buta ember ezen van kiakadva, hogy ki fogja üzemeltetni Ajkán azt a két iskolát. Fáj ez nektek vagy esetleg valami kulináris élvezetet jelent számotokra, hogy ideírjátok a baromságaitokat? most 2 iskolával több lesz nekik vagy kevesebb nem mind1??? a ti gyereketek fog odajárni? inkább azon kéne sipánkodnotok, hogy folymatosan fogy el a népesség az országban, hogy a fiatalok kimennek külföldre, hogy amire nyugdíjasok lesztek nem lesz aki eltartson benneteket, mert ha így mennek tovább a dolgok egy normális ember se marad ebben az országban, akik meg maradnak majd a Jobbik által felvízionált polgárháborúban kinyírják egymást


Senki nem érti, hogy az ajkai szülőknek nem a HGY-vel van bajuk, hanem csak egyszerűen világi középiskolába szeretnék járatni a gyerekeiket. Nem 38km-re, Veszprémben, hanem itt, Ajkán. A szóban forgó középiskolák egyházivá válásával egy nagy körzetben egyszerűen megszünne a világi középfokú oktatás. Aki hasonlót szeretne, hívja a saját városába a HGY-t és adja át neki az összes középiskolát, (de ez ne Ajkán történjen). A HGY-nél reggel 8 órától várják a telefonokat.


Ha más városba bejelentkezik a hitgyüli és nem akarják őket iskolafenntartónak, akkor én is a HGY mellé fogok állni, megígérem. Más farkával szívesen verem a csalánt, de most sajnos éppen az én gyerekemről van szó.


helló ajkaiszülő!
Én teljesen megértem az aggodalmaidat.Csak itt az a helyzet,hogyha valamelyik egyház /HGy vagy bármelyik más/nem veszi át a fenntartást,akkor jövőre vagy legkésőbb utána iskola sem lesz.Sem ilyen-sem olyan.Valószínűleg csak üzemeltetésről van szó.Max heti 2 bibliaismeret óra/ami bárkinek befér/.Én utána érdeklődtem a HGy által üzemeltetett suliknak.Nem kell tizedet fizetni,meg semmi extra hülyeség nincs,amivel ijesztgetnek.A képzés viszont elég magas.


..és erről ki tehet?Az egyházak?Az állam veti ki a nyakából az iskolákat mint valami rossz koloncokat...Ha az egyházak nem veszik át a sulikat,akkor az sem lesz,csak drága "magán suli".
szerintem szerencsés az egészben,hogy a HGY az egyik leggazdagabb egyház.Nem hiszem hogy járatná magát poros lepusztult iskolával.Én rákerestem a googleban a HGY által fenttartottakra.Pl:Bornemissza Iskola.Elég jól felszereltnek tűnik /a képgalériában amit látok/Úgyhogy szerintem:No para!


..és erről ki tehet?Az egyházak?Az állam veti ki a nyakából az iskolákat mint valami rossz koloncokat...Ha az egyházak nem veszik át a sulikat,akkor az sem lesz,csak drága "magán suli".Itt most nem az a kérdés,hogy egyházi lesz-e,hanem ,hogy melyik egyházé.
Szerintem szerencsés az egészben,hogy a HGY az egyik leggazdagabb .Nem hiszem hogy járatná magát poros lepusztult iskolával.Én rákerestem a googleban a HGY által fenttartottakra.Pl:Bornemissza Iskola.Elég jól felszereltnek tűnik /a képgalériában amit látok/Úgyhogy szerintem:No para!

Válaszok:
landofdarkness | 2012. május 14. 10:01

És a lauder javne, ferencesek azok mi?


Hát,akkor legyen az övék,ha jobbak.


Ne kampányolj itt szektatag, hanem írasd be a gyereked oda, ahová tetszik. Akinek meg nem tetszik, hadd tiltakozon, mert jogában áll.

Válaszok:
vaszabi | 2012. május 14. 10:31

jár valakinek a gyereke hit gyülis suliba?

tapasztalat? vagy csak ágyuval verébre?


Kérdés: most hány iskola van a gyüli kezében?
Csak olyanokról tudok, amiket most akar átvenni.

Válaszok:
vaszabi | 2012. május 14. 10:33

Nem tudsz olvasni??Most írtam,hogy legyen a ferenceseké,ha ők a jobbak....


Én itt találtam rá:http://hitgyulekezete.lap.hu/i..
Bár már lassan nem írhatok semmit,mert egy-két borult elméjű egyből leszektázoz.

Válaszok:
kjkj945 | 2012. május 14. 10:47

de a fidesz kedveli :D

Válaszok:
landofdarkness | 2012. május 14. 10:51

De lehet hogy én nézem rosszl, de ott jelenleg működő gyülis iskolát nem találtam.

Ne is törödj velük, az információ hatalom.

Válaszok:
vaszabi | 2012. május 14. 10:54

Nem ezt kérdeztem!
Jelenleg hány iskolát tart fenn?


Ki nem tojja le mit kedvel a politika? Felesleges itt felebarátiasságod megszentségtelenítve gúnyolodni.

A lényeg, hogy mit akar az adott lakosság szülői közössége. Sokan nem kérnek belőletek, ezt tisztelettel tudomásul kell venni. Én sem.

Válaszok:
Felebarát | 2012. május 14. 10:53

belőlem :D? ki vagyokén?

én csak rákérdeztem provokativen, hogy mi alapján van elitélve egy egyház, hoyg iskolát tartson fenn, ha még nincs is neki?...

vagy csak mer hát azért csak alapon?...

Válaszok:
landofdarkness | 2012. május 14. 11:02

http://www.bpg.hu/
http://huszargaliskola.hu/uj/
http://www.szpa.hu/
http://www.uzoni.hu/
http://www.bethleniskola.hu/
Ezek így egyesével beírva,működnek

Válaszok:
Felebarát | 2012. május 14. 10:56
kjkj945 | 2012. május 14. 10:59

és mik a tapasztalatok?...ha mér léteznek

Válaszok:
vaszabi | 2012. május 14. 11:09

A lelkiismereti szabadság miatt. Az meg mindenkinek a magánügye. Tartsd tiszteletben a közösségi akarattal egyetemben.

Válaszok:
Felebarát | 2012. május 14. 11:20

A honlapokat nézve jónak tűnik.A gyerekek sem tűnnek megnyomorítottnak.


akkor most lelkiismeret szabadsága, vagy közösségi akarat?

Válaszok:
landofdarkness | 2012. május 14. 11:31

Vagy mindkettő... erős a konstelláció.
Mindenesetre a döntésnél egyszerre mindkettő nem sérülhet. Az egyén szintjén pedig morális kérdéseket vet fel. Majd meglássuk, mi lesz az ottaniak véleménye ;)

Én bízom a józan észben, addig is jó eszmecserét a referencia iskolák elemzéséhez.
(Mellesleg, "vadmálnaboy" óta sokat fejlődött az online marketing. Ötletesebb gerilla szakértőt javaslok a szektának.)

Napsütés, fényesség Nektek, puszi.

Válaszok:
Felebarát | 2012. május 14. 11:41

ennek se füle se farka...

eldöntöd oda viszed e vagy nem...ahogy egy katolikus iskolába, vagy nem


vaszabi! Bármiféle meggyőzés felesleges arról, hogy milyen jók a HGY iskolái ha én (és szülőtársaim döntő többsége) nem szeretnénk egyházi iskolába járatni a gyerekeinket. Szavazzanak vagy nyilatkozzanak a gyerekek törvényes képviselői és mindenki fogadja el az eredményt. Ha ez így lesz, marad a kölcsönös tisztelet és tőlem Ajkán is kaphatnak egy üres iskola épületet. (Van ilyen.) Ha kényszeríteni próbálnak minket, abból nagyon rosszul fognak kijönni, mert nem csak tüntetni, hanem perelni is fogunk.

Válaszok:
Felebarát | 2012. május 14. 12:03
vaszabi | 2012. május 14. 12:23

ácsi...hittan mehet alapból :D?


az önkormányzat nem akarja-nem tudja tovább működtetni az iskolát.Ők keresik fel az egyházakat.Ha nézel híradót,láthattad,hogy a baptisták is,evangélisták is...stb sok felkérést kaptak.A baptisták már annyit magukra vállatak,hogy többet nem bírnak el...nem értem miért úgy állítjátok be,mintha az egyházak indítottak volna rabló hadjáratot.Az önkormányzatok keresik fel az egyházakat,vagy nem az önkormányzatok keresik fel az egyházakat???Szerintem a parlament előtt kell reklamálni,amiért ellehetetlenítették az állami iskolák működését...


Véleményem szerint teljesen mindegy,hogy egyházi,állami vagy magán iskolába jár egy gyerek.A szülök inkább örüljenek,hogy nem kell perkálniuk...
Nem egy iskolába jártam már(az összes világi) szarabbnál szarabb,nem törödnek az emberrel,ha szakmunkásba mész sminkeli magát a tanár tanítás helyett stb...sok különböző suliba voltam már,és most hogy van elég tapasztalatom egy egyházi iskolába megyek tovább.Ott van jövője egy gyereknek!
És ha a szülőknek nem tetszik,hogy egyház tartaná fent az iskolát,akkor NYÚLJANAK zsebükbe azt fizessenek minden költséget,ne csak a szájukat jártassák ha nem tetszik valami.... -.-"
Rádásul lehet itt lázadozni az interneten=kb. a szarnak egy pofon...
A másik,fejezzétek már be a HGY szídását,nagyon unalmas már -.-" minden nap ua a szar érvek,nem tudtok belenyugodni,h nincs igazatok.
Továbbá "A Hit Gyülekezete,
egy szaros izraelbérenc, agymosó cionista szekta!"
Mivan talán nem tetszik,hogy ők az egyetlen olyan egyház amelyik úgy él/cselekszik,stb ahogy az a BIBLIA-ban megvan írva?
Az,hogy te az antiszemitizmusnak szenteled az életed,az egy dolog,de mást ebbe ne vonjál bele,bújj a takaród alá aztán ott gyakorold,de a világot ne lázítsd!!!!!
és egyáltalán nem agymosott egyik HGY-s sem,de rátok talán rátok férne egy kis agymosás,hogy észhez térjetek ;"D


vaszabi! Az egyházak is az államtól kapják a pénzt az iskolák működtetésére, nem a saját bevételeikből fedezik. 2013 január 1-től ugyanannyi lesz az egyházi és az állami iskolák normatívája is. Ezen kívül a közoktatási törvény szerint a szülőknek joguk van ahhoz, hogy a világi oktatást biztosítsák gyerekeik számára. Elegendő számú szülői nyilatkozat esetén nem lesz lehetőség átcsoportosítani a gyerekeket. (Ajkán nincs hová.) Ezért marad a világi oktatás, tehát mennek ezen ajkai iskolák állami fenntartásba. Így nincs is igazán miről beszélni.

Válaszok:
vaszabi | 2012. május 14. 18:51

Szerintem is jobb ha megtartja az önkormányzat...ha bírja.Ha nem fogják bírni,akkor viszont nagy gondok lesznek...Az egyházaknak vannak saját kereteik,amivel kiegészíthetik a hiányt,Az önkormányzat miből fogja?Vagy újabb adófajtákat nyomnak ránk?


És mikor, melyik utcán? Mert nem mindegy ám, hogy egy jobbikos tüntetés kellős közepén, vagy mondjuk egy Hit Gyülekezetében tartott istentisztelet után beszélgettél ezekkel az emberekkel.JA, meg ha elmentél volna vele talán azt mondom, lehetséges, van valami ebben az egészben. "Nem tetszik,amit átéltem"- és mit éltél át? Ez még mindig csak "néma mondta, hogy a süket hallotta, hogy a vak látta ..."

Válaszok:
kjkj945 | 2012. május 18. 21:40

Miért kell ezeken a ősi pletykákon lovagolni?
Magyarországon talán ez a közösség az egyetlen olyan egyház ami nem csak lengeti a Bibliáját hanem úgyis él, a már sok csalódást okozó "történelmi egyházak" melett!!!!


Morrison! Ha a biblia szerint élnek, akkor a holnapi tüntetés után bizonyára búcsút mondanak az ajkai középiskoláktól.


Bocsánat! hunharcosnak szólt.

Válaszok:
hunharcos | 2012. május 18. 21:25

Ja mert a Biblia azt mondja, hogy ha tudsz segíteni valakin akkor inkább lépj vissza és ne segíts! CSak mert elárulom, hogy a Hit Gyül. tesz szívességet az iskolának, hogy üzemelteti-mivel a gyül. semmilyen anyagi vagy egyéb juttatást nem kap ezért- mivel ha nem veszi át és az állam kezébe kerül akkor 150 millióval kevesebbet kap az iskola, ráadásul az állam folyásolná igazából be az érdekei szerint az iskolát. De nem is a Hit Gyül.-t keresték meg először, hanem végig mentek a hú de komoly vallásokon és azután keresték meg őt. A Hit Gyül. pontosan, hogy szeretné megutatni milyen egy szabad iskola modell, ráadásul elmondta csak akkor ha a szülők is benne vannak kedves "ajkaiszülő"

Válaszok:
kjkj945 | 2012. május 18. 21:34

Talán ha magyarul írnád, még érthető is lenne!


Beszélgettem olyan emberrel, aki a hitgyüli miatt hajléktalan krizisszállón dekkol.

A nol is megirta vagy 15 éve, hogy egy lány miatt aki belépett a hitgyülibe a szüleinek ki kellett költözni a lakásukból, mert a lányuk nevére iratták.
Ez nem viki!!!!

Ebből indultunk ki olvass vissza is. Ne csak az adott kommentre reagálj.
Tudod ok és okozat.


Jobbikos tüntetésen lehet hogy te voltál, én még soha . Nem vagyok jobber. Pl, A Rákóczy uton. A Könyves Kálmán kőruton.
Egyszer véletlenül belenéztem ateve vidivasijába,
de 20 sec után elkapcsoltam.

Válaszok:
hunharcos | 2012. május 19. 13:52

Talán azért próbálod pletykákból összeragasztani a hitgyülis képedet, mert elkapcsolod 20 sec után! Pedig te is megláthatnád a 4-5-6 gyerekes családokból álló "családromboló szektásokat". Gondolom a barátaidat is pletykák alapján választod meg!



Bejelentkezés

Felhasználónév:

Jelszó:


Regisztráció | Elfelejtett jelszó