Regisztráció | Elfelejtett jelszó | Felhasználó törlése

2012. április 28. 14:35

A Demokratikus Koalíció szerint a Széll Kálmán Terv 2.0 nem kínál tartós megoldást az ország jelenlegi problémáira, legfeljebb eseti javulást hozhat néhány gazdasági, pénzügyi kérdésben. A párt szóvivője a HírTv kérdésére válaszolva azt is leszögezte: kellőképpen tisztázottnak tartja Gyurcsány Ferenc diplomamunkáinak ügyét, a párt úgy gondolja.

Szűcs Erika, a parlamenti frakcióval nem rendelkező párt országgyűlési képviselője szombaton, Budapesten tartott sajtótájékoztatóján úgy fogalmazott, újra kellene tervezni a kabinet legutóbb nyilvánosságra került terveit annak érdekében, hogy Magyarországon a „fejlett világ társadalmi és gazdasági karaktere” érvényesüljön, ne a korábbi, alulképzett munkaerőn alapuló keleti modell váljon valóra. Az ellenzéki politikus ugyan elismerte, hogy a Széll Kálmán Terv 2.0 által Magyarország megfelelhet az európai fiskális követelményeknek, vagyis tartható lesz a hiánycél, továbbá rövid távon bizalmat ébreszthet a piacokban.

Kiemelte ugyanakkor, hogy a hosszú távú siker érdekében Orbán Viktornak fel kell hagynia a kettős beszéddel, és szembe kell néznie a realitásokkal. Szűcs Erika utóbbira példaként hozta, hogy a kormányfő még mindig - helytelenül - arról van meggyőződve, hogy az Európai Unió szét fog esni, és Magyarországnak az európai helyett elsősorban a kínai és arab kapcsolatokra kell fókuszálnia. A DK képviselője szerint ezzel szemben olyan „2-3 éves kiigazítás közös megtervezésére” lenne szükség, amely az „európai perspektívába illeszti” az ország jövőjét. Mint mondta, egy ilyen rendszernek része a gazdasági és társadalmi demokrácia, de hozzá tartozik a leszakadó rétegekkel szembeni érzékenység és szolidaritás is.

 
A DK országgyűlési képviselőjét a HírTv Gyurcsány Ferenc állítólagos plágiumügyéről is kérdezte. Szűcs úgy fogalmazott, a plágiumgyanú csak a csatorna interpretációja, és az üggyel valójában a Széll Kálmán Terv 2.0 keretében idén megvalósuló, összesen 1.700-1.900 milliárd forintos megszorító csomagról kívánják elvonni a figyelmet. Kiemelte: „semmiféle plágiumgyanút nem alapoz meg”, hogy Gyurcsány Ferenc volt sógora korábban ugyanilyen címen írt diplomamunkát. Szűcs Erika szerint mindez „másfajta gyanút” alapoz meg, ám erről többszöri kérdésre sem kívánt bővebben beszélni. A DK képviselője emlékeztetett, Gyurcsány Ferenc korábban már elmondta, „nem az volt a célja, hogy doktori disszertációval felérő diplomamunkát írjon”, és az egyetem tájékoztatása alapján az egykori miniszterelnöknek nincs mi alól tisztáznia magát. Újabb kérdésekre reagálva a DK politikusa hozzátette: Schmitt Pál esetében tisztázták a másolást, „innentől kezdve ne beszéljünk arról, hogy ha meg ha. Ha a nagyanyámnak kereke lett volna, akkor ő lett volna az omnibusz” - fogalmazott Szűcs Erika, aki a HírTv riporterének azt tanácsolta, ha úgy gondolják, Gyurcsány Ferenc ügye van olyan fontos, mint Schmitt Pálé, akkor először tisztázzák a vádakat.
A bejegyzés trackback címe: http://mandiner.hu/trackback/35991


78 komment
Összes hozzászóló megjelenítése
A kommentek nem szerkesztett tartalmak,
tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
időrendben | fordított időrendben | értékelés szerint



A régi, jól bevált recept:

http://www.origo.hu/itthon/200..

"/.../ A kutatómunka végén az [origo] ismét feltette Szűcs Erikának azt a kérdést, hogy vajon nem érzi-e magát felelősnek a Rákóczi Bank bukásáért. Emellett több konkrét kérdést is eljuttattunk hozzá, de válaszként egy négyoldalas szöveg érkezett, amely csupa kérdő mondatot tartalmazott a bank későbbi vezetésével kapcsolatban, viszont nem válaszolt egyetlen felvetésünkre sem. Jeleztük a sajtóosztálynak, hogy ezt nem tartjuk kielégítő válasznak, de erre még csak nem is reagáltak."

Válaszok:
vaktyúk | 2012. április 28. 15:02

Here szerzö.hühü

Válaszok:
zakar zoltán | 2012. április 28. 14:57

Szűcs Erika kerekei - hogyan lehet ilyen blődségekkel még most is előjönni??

"innentől kezdve ne beszéljünk arról, hogy ha meg ha. Ha a nagyanyámnak kereke lett volna, akkor ő lett volna az omnibusz”

(Burman, erre fogjunk kezet! Képzeld el , pont ugyanezt akartam szó szerint felrakni a mi te)
"A kutatómunka végén az [origo] ismét feltette Szűcs Erikának azt a kérdést, hogy vajon nem érzi-e magát felelősnek a Rákóczi Bank bukásáért. Emellett több konkrét kérdést is eljuttattunk hozzá, de válaszként egy négyoldalas szöveg érkezett, amely csupa kérdő mondatot tartalmazott a bank későbbi vezetésével kapcsolatban, viszont nem válaszolt egyetlen felvetésünkre sem. Jeleztük a sajtóosztálynak, hogy ezt nem tartjuk kielégítő válasznak, de erre még csak nem is reagáltak."
http://www.origo.hu/itthon/200..


Hol itt a probléma?


Most a pogácsás asszony(bankszférikus aszteroida)az ügyeletes orvos-pszichiáter?Crowie (wee) kendre szállt?


Hiába mosdatjátok a szerecsent, dekások!

Most lebuktatok keményen!

Iszonyatos aljas ember ez a gyurcsány! A 2006-os vitában még a Viktort is zavarba hozta! Mekkora szemét! Szegény Viktor azóta csak megbeszélt interjúkat mer adni, akkora sebeket ütött ez a gonosz ember a lelkében!

De most kudarcot vallottatok!

Vegyétek tudomásul:

Akkor is fel fogjuk venni a hitelt, értettétek?!
Akármit is hőbörögtök, hogy tovább nő az államadósság, leszarjuk!

Nekünk kell az IMF-hitel! Még az őszre megegyezünk, és akkor bekaphatjátok tövig!

Az IMF a jóbarátunk, vegyétek tudomásul! Ég a pofátok, mi?

Valójában azért harcoltunk az elmúlt másfél évben, hogy kedvezőbb feltételekkel kapjuk meg a kölcsönt!! Ezt sem értitek, bazmeg? Ennyire hülyék vagytok!:D :P

Itt lesz a jó kis suska, és akkor majd ti meg fogtok gebedni a dühtől!
xD


Szűcs Erikát nem lehetett pontosan érteni. Szájában 12 pogácsával beszélt, így azt is mondhatta, Fletóa DK pincemestere.


Ráb.sztok a magyarázkodással idióták, mert az az érzésem a Célpontnak további ászai vannak...nem mintha ezeknek nem lenne már úgyis mindegy.


Ez a kukubenkó még a címet sem változtatta meg, leadta és kész.A leckekönyv szerint jobb osztályzatot kapott mint az eredeti.Hiába a tudás hatalom,igaz Ferenc testvér?


Nincs. Eddig is tudtuk, hogy a zseniális festő más szempontból kezelésre szorult. De ettől még festőnek zseniális.


"kellőképpen tisztázottnak tartja Gyurcsány Ferenc diplomamunkáinak ügyét"

Én is.

"Nem merülhet fel a plágiumgyanú a DK szerint"

Hát, hacsak meg nem tiltják a plágiumgyanúnak a felmerülést. Vagy esetleg arra gondoltak, hogy ez nem gyanú, hanem tény ?


Minden csoda 3 napig tart... :-)
"Ha észreveszed, hogy döglött a lovad, szállj le róla!" - ha jól idézem a bálványt... :-)
Ez a gumicsont, a szakdoldozat megléte sem lesz hosszú életű... :-)
De az aranyos, hogy még mindig mennyire fontos ember Gyurcsány Ferenc, különben nem foglalkoznának vele ennyit... :-)


Ez az egész olyan kicsinyes bosszuállás,Plagi bá bukott, na akkor a jobboldalon is rá kell nézni baloldali doktori , szakdolgozati munkákra.
Nekem ezzel az a gondom, hogy ezzel a jobboldal ugyanolyanolyan mocskos, kisstílű lesz, mint a baloldali. Szánalmas az egész mo.-i médiahelyzet. Vagy kellemes vadászatot!


Akkor "monggyon le" (Torgyán)---
az éves jövedelméről, természetesen az én javamra! :)


Kit érdekel a Gyurcsány diplomája? Ki a f@sz az a Gyurcsány? Köztársasági elnök? Miniszterelnök? Miniszter?


Ez a legszemétebb alakulat ami létezik.Ferenc testvér mindig mindenben a gyanú árnyékában élt,és él.A régi cégügyei nem bűncselekmény hiányában,hanem elévülés miatt szűntek meg.A diploma ügye jellemző.Ki akarja megvédeni?Az a Szűcs Erika aki szinte menekült Miskolcról amennyi szemétséget csinált.A Rákóczi bank,Uraim csak hab a tortán.Amit a kohászattal művelt,mint utolsó megyei párttitkár,na az megérne 20 év gályát.Egy hihetetlen bunkó csaj,fogalma sincs a gazdasághoz ezt sajnos mint miskolci nagyon tudom.És ez a nyomorult még ott ül a magyar parlamentben és pofázik.Időnként megtudom érteni a szélsőségeket.


Fletót ki fogják mosdatni.A bíróság bebizonyítja, hogy az azonos cím nem jelent azonos tartalmat,/ekkor nem szabad előkerülni a dolgozatnak.ű
Másik lehetőség, hamisítanak egy dolgozatot, ami nem azonos a Rozs dolgozatával.
A csodálatos magyar bírói kar mindenre képes!


Keresse az, aki kíváncsi rá!... :-)
Palibá kisdoktori plágiumja egyértelműen bebizonyosodott...
GYF szakdolgozatának plágiumja nem... :-)
De gumicsontnak jó, már a feltételezése is... :-)

Válaszok:
Nikolasz | 2012. április 29. 09:04

de már csak néhány napot kell várnod, és bizonyítva lesz gyf iskolázatlansága. Másrészt Palibácsinak legalább megvan a diplomája, a kidoktoria nincs meg, és ez nem ugyanaz...


Miért Gyurcsány lopta? Azért mert eltűnt? Ugyan már! De élvezkedj csak ezen, ha neked örömet okoz!... :-)


Gyurcsány képéhez viszonyítva a rinocéroszbőr lenge csipkefátyol.


Ide is illik, amit máshol is írtam:

Már Krisztus is megmondta: Nem az a rossz, ami az ember száján bemegy, hanem az, ami onnan kijön. :-)
Később a tudomány bebizonyította, hogy minden, amit egy ember ír, mond, azt önmagáról mondja, önmagáról vall.
A fentiek jegyében - nagyon kevés kivétellel - élmény olvasni az itteni bejegyzéseket, a békétlenséget, a belső feszültségeket, a megnyomorítottságokat, az "okosokásokat"... :-)


Na akkor ide is a pécsi dékán nyílt levele Gyurcsány-ügyben, amit persze a szandimandi nem hoz:))))))))

"Mint magánember tanárképzős Gyurcsány Ferenc szakdolgozatával kapcsolatban hangsúlyozom, mint magán ember a következőket írhatom: Dr. Gersedi István dékánunk tévedett, mert ahogy látom Gyurcsány Ferenc nem biológiából, hanem technikából írta a szakdolgozatát. A témavezetője (dr. Rizner Dezső) ugyan is a Technika Tanszék vezetője volt. A Dékán úr, jóval később került hozzánk, így az adott ügyben nem is lehet tájékozott. Jól ismertem a kollégát. Egyébként, amikor a fent nevezett hallgató nálunk tanult, akkor nem is volt Biológia Tanszék, hanem Növénytani és Állattani Tanszéken oktatták a biológiát. Én 1974 óta tanítok itt az egyetemen, illetve annak jogelődjénél a Tanárképző Főiskola Állattani Tanszékén. Abban biztos vagyok, hogy Gyurcsány Ferencnek volt szakdolgozata. Az is biztos, hogy nem másolhatta sehonnan, mert akkoriban ez nem fordulhatott elő. A természettudományi területen a témavezetővel együtt dolgozott a hallgató, így az szinte kizárt, hogy másoljon. Ahogy a téma címét látom, valószínűleg nem kísérletes témája volt a tanárjelöltnek, hanem szakirodalmi feldolgozást, esetleg helyszíni adatgyűjtést végzett. A feleségem is tanította. Szorgalmas és ambiciózus hallgató volt, és az átlagnál érdeklődőbb.

A Technika Tanszéken lehet, hogy meglesz a szakdolgozat, bár azóta immár 3. szervezeti felállásban vagyunk (1. Tanárképző Főiskola, majd ebből a Janus Pannonius Tudományegyetem, majd az Pécsi Tud. Egyetem). A szakdolgozatokat akkor a tanszékek könyvtárában helyezték el, de nem kellett nyilvántartásba venni! Így azon sem csodálkoznék, hogy a többszöri átalakulás során selejtezték volna, vagy egyszerűen elkallódott. Mint párton kívüli oktató kijelentem, hogy rám soha senki, semmilyen nyomást sem gyakorolt annak idején bárkinek a jegye ügyében, de még csak célzást sem tettek erre. Ilyet a feleségem sem tapasztalt.

Szíves tájékoztatásul

Dr. Majer József
egyetemi tanár,
PTE TTK Környezettudományi Intézet
Ökológiai és Hidrobiológiai Tanszék"

Válaszok:
Nikolasz | 2012. április 29. 10:09

Nekem az aranyórám tűnt el töki! Szerintem te jártál errefele!


Gyurcsány mellett nem lehet érvelni, semmi módon és semmiféle okból, most már semmiféle ügyben sem, akár igaza van / lehet valamiben, bármiben, akár nem. Azt nem is kell egyébként még elvi alapon sem megvizsgálni, elég a hívószó (gyurcsány) és márlehet is hányni az epét.

Csak Orbánt lehet relativizálgatni, a mihez képest címszó alatt pedig tehetségesnek tartani. Belegondoltam, valóban, egyébként, Hitler is tehetséges volt a maga módján: szerencsétlen, frusztrált idiótából lett egy világot rombadöntő tömeggyilkos ...és mindeközben marha szép víziói voltak a népe felemelkedésének módozatairól... aki akkoriban szót emelt ellene, azt - kissé civilizálatlan módon ugyan, de - sikeresen elrakták a gyönyörű eszme útjából.)

Lehet várni a kényes ízlésűeknek (majdnem!) minden szempontból megfelelő Messiást - aki szerintem is ezer százalék, hogy feltűnik kisvártatva a szarrá sanyargatott ellenzékből, halálosan pontos demokráciafelfogással és kifogástalan előélettel, nagy vagyonnal és annak minden filléréről pontos kimutatással, szattyánbőrbe kötött és gondosan őrzött záródolgozattal, disszertációval, diplomadolgozattal -de minek?

Épeszű ember ebbe, amivé lettünk és ami itt még csak fokozódik is, nem akar beszállni. Nem is fog.

Válaszok:
gilice | 2012. április 29. 10:21

Kedves Jenő! Ez mind nagyon szép, de ugye te sem hiszel a véletlenekben...
"Letelefonáltak, hogy Gyurcsány elvtárs jön vizsgázni..."
2012. április 5. 10:21, Habostorta
A szakértő szerint újra kellene gondolni a régi diplomákat Mellár Tamás közgazdászprofesszor szerint elő kellene szedegetni azokat a doktorikat és diplomákat, amelyek nem feleltek meg a tudományos igényeknek. Előbb-utóbb ugyanis muszáj lesz szembenézni a múlttal. A professzor az m1 Ma reggel című műsorában beszélt arról, hogy a korábbi időszakban sok olyan diploma és doktori készülhetett, amelyek nem feltétlenül feleltek meg a tudományos igényeknek, főként napjainkban. "Ezeket elő kellene szedegetni sorba-sorba" - fogalmazott Mellár Tamás. Mint mondta: kezdő oktatóként azt tapasztalta, hogy akkor politikai-anyagi befolyást gyakoroltak a felsőoktatásra. "Vállalatok megbíztak munkával egyetemeket, cserébe a vezetőknek biztosították a doktorik könnyebb elérését. Én nem voltam párttag, nem voltam megbízható ember, ezért közelről nem láthattam a folyamatot" - mesélte Mellár. Beszélt arról is: a kapitalizmus és a szocializmus politikai gazdaságtanát tanította levelezősöknek, így találkozott Gyurcsány Ferenccel, aki akkoriban megyei KISZ-titkár volt. Egy reggel telefonon keresték a pártbizottságról, letegezték, leelvtársozták, és közölték, hogy aznap Gyurcsány elvtárs jön vizsgázni, figyeljen oda."

Válaszok:
gilice | 2012. április 29. 10:28

Kedves tralla!
"Épeszű ember ebbe, amivé lettünk és ami itt még csak fokozódik is, nem akar beszállni. Nem is fog."
Akkor szerinted mit tehet az "éppeszű" ember?
Távol marad a szavazóurnáktól? Rábízva magát a "hitesek" győzelmére?
Vagy mégis elmegy, és a "kevésbé rosszra" szavaz?


Bizonyára volt ilyen, voltak ilyenek, amikről Mellár Tamás (is) beszélt...
No de ugye te sem gondolod komolyan, hogy most minden korábban írt szakdolgozatot elővegyenek, és "újraminősítsenek"? Kik? És miért?
Nem beszélve arról, hogy egy szakdolgozatnál soha nem volt követelmény a tudományosan új "felfedezés", mint volt az már akkor is a kisdoktoriknál.

Válaszok:
Nikolasz | 2012. április 29. 10:41

Kedves Gilice! Egy szakdolgozatnál nem feltétlen a tudományosság a lényeg, sőt, de a tartalomnak illik egyedinek lennie... A többiben egyetértek veled. Viszont az, hogy a Palibácsinak "bevonták" a doktoriát, azzal ártottak Palikának - ez idág rendben - de ami a nagyobb baj, hogy az államnak ártottak igazán. Nem véletlen, hogy egy ilyen ügyet pl. az USA-ban nem engedtek volna nyilvánosságra hozni, hiszen ez sekniken nem használ. Másrészt rengetegen vannak hasonló cipőben mint P.-bá, vagy nézd meg az amerikai egyetemeken sportolók szinte "teljesítmény" nélkül lediplomáznak.

Válaszok:
gilice | 2012. április 29. 11:08

Lehet, hogy voltak hasonló kisdoktorik, mint Schmitt-té volt. De azért - különösen államlnökök esetében - a sajtó az USA-ban sem kíméletes...
Szerintem, ha Schmitt nem köntörfalaz, nem védi a védhetetlent, hanem "simán" bocsánatot kér, még ma is államelnök lenne...

Válaszok:
Nikolasz | 2012. április 29. 11:33

Igaz... Nem szabad másolni... De ez még nem bizonyosodott be... Hogy volt szakdolgozat, az bebizonyosodott, hogy másolás lett volna, az nem. Az csak feltételezés... Mint ahogy az is az lehetne, hogy XY csak havonta vált gatyát... :-)


Biztosan nagyon tiszta lekületű ember lehetsz, ha ilyen naivan gondolkodsz... Az USA-ban a legkockafejűbb manipulátor a sajtó! Roszabb mint a volt szovjetúnió! Álszent demokrácia van hidd el. Még a műsorokat is cenzúrázzák.... 2 évig éltem ott.... szörnyű volt ez az álszentség.

Válaszok:
gilice | 2012. április 29. 12:18

Lehet, hogy naiv vagyok... :-)
De azért nem véletlen, hogy a sajtó - nagyhatalom, pontosabban a tömegkommunikáció.
Hajdan, még a hidegháborű idején egy amerikai írótól olvastam: "Ha egy eszkimóval el tudod hitetni, hogy neki hűtőszekrényre van szüksége, akkor azt is el tudod hitetni vele, hogy azt az oroszok el akarják tőle venni."
No, azóta igyekszem semmit sem igaznak venni a különböző hírekből... :-)


Olvasd el még egszer az aláírást! Nem dékánként írta alá, hanem mint egyetemi tanár!...


Nem figyelemelterelés a Gyurcsány-dolgozat ügye, hanem természetes reakció a Schmitt ellen indított támadásnak.
A két ügy nincs egyensúlyban egymással: egy hivatalban lévő államelnök megbuktatása áll szemben egy bukott miniszterelnök leégetésével, előző ügy ártott az egész országnak, utóbbi csak Gyurcsánynak,aki már előzőleg az egész ország kívánságára lett menesztve.
A szólásszabadság nem azt jelenti, hogy szabadon lehet vele ártani a hazának,a bűnösöket meg kell büntetni!

Válaszok:
Szadik_1 | 2012. április 29. 13:07

Finoman szólva is - gyanús - hogy a Gyurcsány-dolgozat nem bír előkerülni!

Gyurcsány alighanem megkötött egy erkölcstelen, valszeg hallgatólagos tudomásulvétellel megpecsételt üzletet a saját pártfinanszírozóival - én reformálok, nem néztek oda, ti loptok, én nem figyelek oda.

Reformált - megszorított - a kisemberek övét meghúzva, illeszkedve a kb. 30 éve futó folyamatba. A saját fizetéséről lemondás még bosszantó is volt, ismerve az anyagi hátterét! (Lásd: Észtország hogyan csinálta)

Nem csoda, hogy kisembernek megtelt a hócipője!

Ezért, most, a nemzeti oldal kényszeríti ki a pálya széléről a lelátóra Gyurcsányt. (Gondolom, régi társai legnagyobb örömére:)(Ha már önkéntesen nem hajlandó!:)

Hajrá,nemzeti oldal!
Megtisztulást!



Bejelentkezés

Felhasználónév:

Jelszó:


Regisztráció | Elfelejtett jelszó