Regisztráció | Elfelejtett jelszó | Felhasználó törlése

2012. április 26. 09:23

Az MDF egykori elnöke szerint az UD Zrt.-ügy pártja ellehetetlenítésére ment ki.

Dávid Ibolya az ATV Egyenes Beszéd című műsorában elmondta, az ügyben született első fokú ítélet bizonyítja, hogy alkotmányosan járt el akkor, amikor nyilvánosságra hozta a hangfelvételeket. Az MDF volt elnöke kérdésre elmondta, ma is ugyanígy kellene eljárnia.

Az egykori politikusnő szerint az egész UD Zrt.-ügy az MDF ellehetetlenítését célozta. Mint mondta, nem a végkifejlet a fontos, hanem az eljárás, ami maga volt a büntetés. Szerinte az ügy tanulsága, hogy „ne halj meg, ne láss meg, ne mondj meg semmit”, mert a végén még a bejelentőnek lesz baja. Dávid Ibolya elmondta: meg kell nézni, hogy az ügy érintettjei milyen pozíciókban vannak most. Az egykori MDF-elnök szerint nem ő volt az egyedüli, akit megfigyeltek, és akiről jelentettek fideszes politikusoknak.

Arra egyelőre még nem adott választ, hogy visszatér-e a politikába. Mint fogalmazott, négy éve várt az ítélethirdetésre, de erről csak a végső, jogerős döntés után nyilatkozik majd.

A teljes videót a lenti linken tekinthetik meg.

A bejegyzés trackback címe: http://mandiner.hu/trackback/35896


115 komment
Összes hozzászóló megjelenítése
A kommentek nem szerkesztett tartalmak,
tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
időrendben | fordított időrendben | értékelés szerint



David Ibolya és David Beckham rokonok. Hát Ibolyka önről már csak ilyen hülyeségek jutnak eszembe. Ki hallgatott le kicsodát és minek?


Mondjuk arra tud valaki választ, hogy mi a nagyobb bűn: egy telefonbeszélgetést nyilvánosságra hozni, amin arról van szó, hogy illegális adatgyűjtést kellene végezni egy parlamenti párt elnöke ellen, vagy az illegális adatgyűjtésre való megbízás? Csak mert ez utóbbiban nem is indult vizsgálat, ha jól tudom. Ha viszont ezt szabad, akkor gondolom Vona, Orbán és mindenki ellen lehet ilyen megbízást adni szabadon.

Válaszok:
koronaszep | 2012. április 26. 14:26
Dr. Táskás Tóni | 2012. április 26. 22:47

Neked sem az üti ki a biztosítékot, hogy megbízást akartak adni az UD-nek Dávid lehallgatására, hanem az, hogy ezt nyilvánosságra hozta? Ez utóbbi egyébként tényleg felvet problémákat, mert nem nyilvánosságra kellett volna, hozni, hanem feljelentést tenni, de ugye ebben az ügyben messze nem ez a lényeges pont.


Már csak ez a múmia hiányzott. Megy ez is a politikustemető DK-ba?


 

Csák Máté vagyok, a Felvidék ura. III. András halálával kihalt az Árpád-ház, és megnyílt az út, hogy enyém legyen a Szent Korona. De ehhez előbb le kell győznöm vagy hűbéresemmé kell tennem a többi oligarchát.

 

Válassz engem a Kard és Korona társasjátékban, hogy Pozsony, Nyitra és Gömör vármegyék mellé az egész Magyar Királyságot meghódítsuk!

(X)

Ő is olyan mint a szocik. Ha kussba lenne a kutyát nem érdekelné 4-5 év múlva mit mutyizott. De neki szerepelnie kell, ha egy kicsit lehet. Így soha senki nem fog nektek semmit elfelejteni.

Válaszok:
bigyomail | 2012. április 26. 13:02

És mit mutyizott?

Válaszok:
hátakkor | 2012. április 27. 08:22

Mert mit mutyizott? (Biztos az én hibám, de kalapos királynőnk életét nem követtem teljes lelkesedéssel.)


Igazságügyi, nem?

Válaszok:
Viktus | 2012. április 26. 13:36

"az egész UD Zrt.-ügy az MDF ellehetetlenítését célozta"

tevedes, a madefet magad jarattad le akkor amikor a legkritikusabb pillanatban tamadtad hatba a jobboldalt. egyebkent meg beke az mdf poraira, halottrol vagy jot vagy semmit.


Jaja mondjuk ő nem értett a focihoz :D:P


akkor segítek. csak időrendi sorrendben, tőmondatokban

UD zrt-t megbízzák, lehallgatni DI-t.
NBH lehallgatja. felvétel megvan.
beszélnek DI-nak a felvételről.
DI NB-i ülést hív össze.
ülésen megkérik szilvássyt, mutassa be a felvételt.
másnap szilvássy bemutatja.
DI nyilatkozik, hogy lehallgatták.
répássy nyilvánosságra hozza a felvételt.

namármost.
1. ki bízta meg az UD zrt-? titok.
2. miért DI-t jelentették fel a nyilvánosságra hozatallal, amikor répássy mutatta be a sajtónak?
3. miért nem indult répássy ellen eljárás?
4. ezekután miért kapott az udzrt tegnap 1.8mrd forintot?

http://index.hu/belfold/2011/0..

Válaszok:
Secnir | 2012. április 26. 14:04
bigyomail | 2012. április 26. 14:07
koronaszep | 2012. április 26. 14:56
julianus | 2012. április 26. 17:45
vaktyúk | 2012. április 26. 17:45
smoller | 2012. április 27. 06:32

ráadásul a lehallgatás célszemélye sem biztos, mivel mindenki mást mond


Ez az ! Ezek az igazi kérdések.
Lehet nem szimpatizálni Dáviddal, meg a politikájával, de a legfőbb kérdés, hogy egy párt vezetői ellen adatgyűjtést rendelt meg valaki. És valahogy ezzel a kérdéssel nem akar foglalkozni senki, de még a közvélemény sem követeli ezt, mintha ez teljesen normális lenne.

Válaszok:
koronaszep | 2012. április 26. 14:44

Hát persze, csak most nem az UDZ rt csinálja, hanem a TEK.


Demszkijjel, Mesterházyjával meg Somogyival és Bokrossal mutyizott Dávid Ibolyka.

Válaszok:
bigyomail | 2012. április 26. 14:39
koronaszep | 2012. április 26. 15:07

"És valahogy ezzel a kérdéssel nem akar foglalkozni senki,... "
Olyasmi ez, mint a "nem volt taggyűlés" esete .
Gondolom, most Handó Tündének kellene kijelölni egy megfelelő bíróságot, hogy elítélje Dávidékat, azután lehet
" pervesztesezni ", ahogy szoktak.


Az ügyről valamit, esetleg ...
Eü, mi, nem Eu ?


"Az más lapra és cikkre tartozik, hogy szerdán este már arról is olvashattuk a hírt, hogy „megegyeztek a felek az UD Zrt. által a Nemzetbiztonsági Hivatal és a magyar állam ellen indított személyiségi jogi perben, amelyben csaknem 1,8 milliárd forintos vagyoni kártérítést követelt a felperes magáncég. Az egyezség nyomán az ügyben csütörtökre kitűzött, második tárgyalás elmarad. Futó Barnabás, az UD Zrt. ügyvédje az MTI megkeresésére azt mondta: egyelőre nem adhat konkrét információkat a felek közötti megállapodás tartalmáról.” Azaz arról az összegről sem, amelyet Orbán Viktor magyar állama a mi adónkból, kártérítés címén, önként, bírói ítélet nélkül kifizetett az egykori hírhedt magántitkosszolgálatnak.***
Elképesztő ...


– Egy példát szeretnék elmondani a képtelen ügyészi állításokra. Az állítás így szólt: Dávid Ibolya eddig ismeretlen hangfelvétel nyilvánosságra hozatalát helyezte kilátásba Almássy Kornéllal szemben. Almássy Kornél a fenyegetés hatására arra kényszerült, hogy lemondjon MDF-es tagságáról és párttisztségéről.

– Hát ez lett volna ez a bizonyos kényszerítés, hogy Ön megfenyegette őt, és ezzel az Ön pártbeli ellenfele távozni kényszerült. Ugye?

– Így van. Azon a napon küldte el az ügyészség a magyar országgyűlésnek a mentelmi jogom felfüggesztésére irányuló kérelmet, amelyik napon reggel Almássy Kornél a Magyar Televízióban az újságíró kérdésére azt válaszolta – az ügyvédje mellette ült –, hogy őt semmiféle hangfelvétellel soha nem fenyegették meg. És ezt lejátszottuk a bíróságon is.

Válaszok:
respondent | 2012. április 26. 17:15

MIT KERES OSZKÓ PÉTER A " VÍZERBE " ???
he ...


A hínárfejű,és a korbácscsattogtató... Mint valami beteg japán rajzfilm...


Ez mifelénk már csak így megy. A FIDESZ-nek hány qurva és qrafi adta el magát?


Ez hogy jön ide ?
Milyen DK ?


Koronaszep, egyszerűen nem lehet követni a hazugságaitokat. Az ember csak kapkodja a fejét. Miért nem tűntök el már a náthásba végre? A te állításaidhoz képest az öszödi beszéd, szent pátosz. Nem csodálom, hogy a bíróságot is megkavarjátok. Ne mond, te glansz, hogy nem érted miről beszélek!

Válaszok:
bigyomail | 2012. április 26. 17:23
julianus | 2012. április 26. 18:17

Hogy jön ide a gyereke?

Válaszok:
Oblomov | 2012. április 26. 18:46

Netán tudod cáfolni? Tedd meg!

Válaszok:
respondent | 2012. április 26. 17:28

Most te tényleg komolyan beszélsz? Miért kellene cáfolni ezeket a nyilvánvaló hazugságokat, amikkel itt kápráztatják az embereket?

Válaszok:
bigyomail | 2012. április 26. 17:33

Mert ha valamire azt mondod, hogy hazugság, akkor biztos tudod azt is, hogy mi az igazság, vagy nem?

Válaszok:
respondent | 2012. április 26. 17:36

Persze, hogy de, viszont ki nem, ha már én sem? Annyi az egész, hogy megmondod, hogy melyik hazugságot cáfoljam a rakás közül, és én rögvest meg is teszem.

Válaszok:
bigyomail | 2012. április 26. 17:39

Válassz szabadon.
(Mondjuk nekem mindegy, mert egyrészt nem én írtam az eredeti bejegyzést, csak ugye érdekel, hogy miért is ne lenne az igaz; másrészt hidegen hagy Dávid, mert nem érdekel a sorsa, ám ebben a kérdésben Dávid nem is számít, mert lényegtelen a személye az ügy szempontjából.)

Válaszok:
respondent | 2012. április 26. 17:53

Ezt nagyon rosszul tudod, vagy csúsztatsz. Az ügy másként kezdődött és több szálon fut/futott, de a kezdő pontban összekapcsolódik.

Az egyes szálak:
- Szilvásy György által irányított Nemzetbiztonsági Hivatal jogtalanul lehallgatta az UD Zrt. telefonját és jogtalanul intézkedett. Az UD Zrt. pert személyiségi jogi indított az NBH és a magyar állam ellen, mivel szerintük az intézkedések alkalmasak voltak a cég társadalmi értékelésének hátrányos befolyásolására, ezért a jogsértés megállapításán túl megfelelő elégtételre, valamint 1.771.094.000 forint vagyoni kártérítés egyetemleges megfizetésére kérte kötelezni az alpereseket.
A vádirat szerint Szilvásy György miniszterként jogosulatlanul sokszorosíttatta és adta át az országgyűlés nemzetbiztonsági bizottsága tagjainak az UD Zrt. ügyvezetőjének két fideszes politikussal, Demeter Ervinnel és Kövér Lászlóval folytatott telefonbeszélgetéseinek szövegét, illetve hanganyagát.
- Laborc Sándor feljelentést tett az UD Zrt. ellen, amely ügyben megszüntették az eljárást.
- Demeter Ervin és Kövér László tettek feljelentést – az ő telefonbeszélgetésük szivárgott ki - Szilvásy György és Tóth Károly ellen.
- A Fővárosi Ítélőtábla szerint Dávid Ibolya, az egykori MDF volt elnöke jogsértő módon hozta nyilvánosságra az UD Zrt. egyik vezetőjének a Csányi Sándor OTP-elnökkel folytatott telefonbeszélgetéséről készült leiratot. 1,2 millió forint kártérítést kell fizetnie. Jogerős.
- A vád szerint Dávid Ibolya és Herényi Károly egy CD-n rögzített telefonbeszélgetések szövegét felhasználva arra próbálták rávenni Almássy Kornélt, hogy lépjen vissza az MDF elnökjelöltségétől. Ez a próbálkozásuk először nem hozott eredményt, mert Almássy még Dávid Ibolya tervezett tájékoztatója előtt sajtótájékoztatót tartott, melyen bejelentette, hogy megzsarolták. Azután azonban, hogy Dávid Ibolya további hangfelvételek nyilvánosságra hozatalát is kilátásba helyezte, Almássy Kornél úgy döntött, teljesíti a Dávid által megjelölt feltételeket, lemondott elnökjelöltségéről, alelnöki posztjáról és kilépett az MDF-ből. A vád hangsúlyozza, mindez rendkívül hátrányosan érintette Almássy Kornél politikai pályafutását, társadalmi megítélését.

Nagy vonalakban a médiában megjelentek alapján ez történt és nem az ahogy te azt leírod.

Források: http://www.gondola.hu/cikkek/8..
http://hevesblog.hu/index.php/..
http://atv.hu/belfold/20110323..

Válaszok:
bigyomail | 2012. április 26. 17:49
Oblomov | 2012. április 26. 18:21

A nyugdíjas rendőrök klubja

Az index cikk egy részéhez:

"Az omnipotens ember

Vasvári bíró érdeklődő ember, ezért alaposan kifaggatta Demetert, miért is gondolta, hogy Horváth információkkal rendelkezhet Laborc külföldi útjairól. Demeter szerint köztudott, hogy a volt NBH-soknak van egy "nyugdíjasklubja" amiben terjednek az infók. "Vagy tudja, vagy nem tudja" - felelte a kérdésre. Demeter más ügyekben is Horváthnál érdeklődött. "Horváth úr miért volt ilyen omnipotens?" - tette fel a kérdést Vasvári bíró, amire Demeter azt felelte, "őt ismertem, hozzá tudtam fordulni".

Vasvári később Horváthot kérdezte a nyugdíjasklubról, de Horváth tagadta ennek létezését. Azt mondta, baráti sörözgetések közben beszélgettek ilyesmiről. Vasvári bíró szerint azért az nem mindennapi, hogy sörözés közben emberek titkosszolgálati főnökök külföldi útjairól beszélgessenek. Mégis, honnan tudtak ilyesmikről, kérdezte, de Horváth erre csak annyit felelt: "nem tudom".

Abban az időben mikor Bencze József lett az országos főkapitány, egy bemutatkozó rádióműsorban beszélt a nyugdíjas rendőrök klubjáról.Rendszeres összejövetelekről beszélt és ez a klub valamilyen szinten nyitott volt a fiatalabbak számára is Azt is mondta, hogy ott szokott találkozni pl. Pintér Sándorral is, akitől sokat tanult.

Szóval nem speciálisan MBH nyugdíjas klub, hanem rendőr nyugdíjas klubról van szó. Ezt emlegették valószínűleg és tudja Horváth is ,hogy mi ez és mi folyt vagy most is mi folyik ott.


És az miért nem böki senkinek a szemét, hogy a telefonbeszélgetéseken az hallható, hogy emberek megbízzák asz UD-t törvénytelen adatgyűjtésre egy parlamenti párt elnökével szemben? Vagy azt lehet? Gyűjthetek adatot Orbánról, Vonáról?

Válaszok:
julianus | 2012. április 26. 18:09

Kénytelen, kelletlen be kell ismernem egyetértek veled, Dávid valóban nem számít – én pl. meg se hallgattam ezt a hites szerecsenmosdatást. Minek?
Vitatkozni anélkül is tudok, vannak ugyanis axiómák – pl. koronaszép mindig hazudik, ha Obulus mond valamit, annak az ellenkezője igaz. Én mindig az igazság oldalán állok. Ilyesmik.
Azért örülök, hogy egyetértés alakult ki köztem, és a velem egyetértő hozzászólók között.

Válaszok:
bigyomail | 2012. április 26. 17:56

"koronaszép mindig hazudik, ha Obulus mond valamit, annak az ellenkezője igaz"

Így mondjuk egyszerűbb az ember élete, mintha mindent elolvas, értelmez és utána véleményt alakít ki a dologról, majd cáfol és érvel... :(

Válaszok:
respondent | 2012. április 26. 17:58

Hidd el kedves padaván, nem zárják ki ezek a dolgok egymást – mérlegelni és józan fejjel, magyar szívvel dönteni! Ez a lényeg.

Válaszok:
bigyomail | 2012. április 26. 18:28

Tévedésbe vagy. Nem bízták meg és semmilyen bizonyíték nincs, hogy megbízták az UD Zrt.-t, vagy az UD Zrt. ilyen tevékenységet végzett. Az NBH lehallgatása törvényellenes volt, a felvett anyag perben bizonyítékként sem használható fel. Már van egy jogerős ítélet, mely szerint „az egykori MDF volt elnöke jogsértő módon hozta nyilvánosságra az UD Zrt. egyik vezetőjének a Csányi Sándor OTP-elnökkel folytatott telefonbeszélgetéséről készült leiratot.”

Válaszok:
bigyomail | 2012. április 26. 18:30
koronaszep | 2012. április 26. 20:02

Koronaszep innen plagizált.Ő lesz a következő KE, ha a pártja 2014-ben győz.;-)

Bolgár György interjúja Dávid Ibolyával
http://galamus.hu/index.php?op..:egy-keptelen-uegy-tanulsagairol&catid=9:vendegek&Itemid=66


Nem zavar, hogy a vád nem tudta 4 év alatt bizonyítani állításait, és bukta a pert?

Ha nem zavar, hát nem zavar.

Válaszok:
julianus | 2012. április 26. 18:54

Szerintem is. De ebben a mérlegelni is fontos ám.


Azért ugye érzed, hogy kicsit sántít a dolog, nem? Nem az a baj, hogy adatokat akartak gyűjteni törvénytelenül ellene, hanem az, hogy ő ezt megtudta és elmondta?


Ki akarta lehallgatni Dávid Ibolyáékat

1) belső politikai csoport érdeke
2) belső gazdasági csoport érdeke
3) külső politikai érdek pl amerikai. Akkor az volt a kérdés ,hova mennek a liberális szavazók az SZDSZ szétesése után. Bokros Lajos az MDF-hez pártolt. A konzervatív MDF lesz az új bázis vagy inkább az akkori és azóta is kormányzó amerikai párthoz jobban passzoló formáció
4) külső gazdasági érdek


Az egész ügy arra jó volt , hogy Ibolyáékat szétverjék.
A háttér gazdasági támogatás , ami kialakulóban volt mögöttük hihetetlen gyorsan felszívódott , az SZDSZ-esek mentek az LMP-hez, akiknek R .Field adott egy kis tőkeinjekciót az induláshoz.

Válaszok:
Oblomov | 2012. április 26. 18:52

Sehogy. Tényként terjeszti a létező jobboldali propagandát, miszerint Dávid fia drogos.


Kicsit talán túlbonyolítod. Vannak ugyanis támpontok: Stumpf, Giro-Szász, Csányi, Almássy, Tombor András.


Az egyik per jogerős és DI elbukta. Laborc által indított pert nem is tárgyalták. Az UD Zrt.ellen indított pereket elvesztették.Ezért kell kártérítést fizetni a Magyar Államnak. A mostani per/perek még messze van/vannak ahhoz, hogy buktának lehessen nevezni, mivel nem jogerős és tudtommal fellebbeztek. Az NBH pedig nem tudott bírósági végzést felmutatni a lehallgatás engedélyezéséről. Úgy látszik téged ezek nem zavarnak.

Válaszok:
Oblomov | 2012. április 26. 19:16

Tehát nem az a baj, hogy le akarták hallgatni, hanem az, hogy ezt megtudta. Te ezt tényleg komolyan gondolod?

Válaszok:
julianus | 2012. április 26. 19:11

"Dávid Ibolyával összejátszott a gyurcsányista titkosszolgálat"

Így logikailag összehozod a fideszt az UD Zrt-vel.

Válaszok:
julianus | 2012. április 26. 19:13

Már megint félreviszed a témát. Nem erről van szó, hanem azon jogtalanságról melyek eddig bizonyítva lettek. Ezért vesztett pert Csányival szemben.
Máskülönben itt a nol cikke abból az időből. Azóta több történet ismerté vált és perek sora van folyamatban.
http://nol.hu/archivum/archiv-..

Válaszok:
bigyomail | 2012. április 26. 19:19
Oblomov | 2012. április 26. 19:30
koronaszep | 2012. április 26. 19:52
koronaszep | 2012. április 26. 20:06

"Így logikailag összehozod a fideszt az UD Zrt-vel."

Ukrán logika. ;-)


Polgári pereket nem ismerem, de ha ismerném is leszarnám. Te az ügyészség vádjait soroltad, ami szerintük és szerinted megalapozott egy büntetőeljárást, majd egy vádemelést. Ezt szégyenletesen bebukták, innen egy fellebbezéssel sem lehet felállni.


Pont erről van szó. Ez a lényeg. Nem viszem én félre a témát. Pont te vagy az, aki egy gyilkossági ügyben nem azt keresed, hogy ki lőtte le az áldozatot, hanem azt, hogy csendháborítást követett-e el az, aki gyilkost kiáltott. Vagy szerinted normális, ha megbíznak egy magán-titkosszolgálatot azzal, hogy illegális adatgyűjtést végezzen egy parlamenti párt elnöke ellen? Mert ha ez normális, akkor ezt meg lehet tenni Orbánnal, Vonával, Mesterházyval, vagy bárkivel.


Az nem normális, hogy egy magáncég híváslistákat kér le Meggyes Tamás, vagy bárki számára. Hogy Demeter Ervin velük próbál tájékozódni az államszolga Laborc utazásairól. Hogy terhelőket gyűjtenek egy ellenzéki pártvezérre.

Ilyesmi csak a feljelentéseket be nem fogadó ügyészség számára normális. Akkor meg ez sokba kerül, kb. 1,8 milliárdba, vagy annyiba, amennyiben peren kívül kiegyezett velük (és Futó Barnabással) a fidesz-állam.

Válaszok:
bigyomail | 2012. április 26. 19:35

Miután a felvételen állítólag Kövér beszél, így gondolom "jó tárgyalási pozícióban" lehetett az UD-s tárgyalófél...

Válaszok:
Oblomov | 2012. április 26. 19:46

Futó Barnabás sem arról hírös, hogy fideszellenes lenne. Mégis ő a felperes UD-sek képviselője, most az állam ellen.


Hallhattad Te is a felvételeket, Kedves Julianus.
Hogy a bíróságon mit fogadnak el bizonyítékként, az egy másik dolog.
Ez a rendszerváltás utáni legnagyobb politikai botrány, egy párt magán titkosszolgálatot tart fent, egy másik párt belügyeibe kíván beavatkozni, meg a fene tudja, mi mindenre jó egy ilyen szervezet.
Lebuktak, feloszlottak, most pedig még jutalmat is kaptak az államtól, megelőzve mindenféle ítéletet.
Vérlázító.

Válaszok:
julianus | 2012. április 26. 21:24

Az, hogy Csányival szemben pert vesztett, egy mellékszál.
Felháborító, de mellékszál.
A bíróságnak ilyenkor mérlegelni kellene, hogy milyen okból - esetleg alapos - tette, amit a terhére rónak.
De hát Csányi azóta Magyarország leggazdagabb, egyik legbefolyásosabb embere lett, nyilván nehéz lenne nem nyerni neki.
Egyébként pont Csányi, akinek referál a faszi az MDF belügyeiről, a napnál is világosabb az ügyben játszott szerepe.

Válaszok:
Oblomov | 2012. április 26. 20:44

a rizs nagyon egészséges, és még művészi hajlamokat is kiélheted vele:))


hát én barátságosabb dologra gondoltam.


az a krumpli:) azt kell körberaknod a tányéron.


vagy csónakot faragni az uborkából, és a krumpliból hajósokat, a rizs lenne a tenger, a rántott hús a sziget. :)


Nem hiszem, hogy Csányi benne volt. Az OTP-nél volt ugyan eldugva az UD Zrt, akik egyben a MOL-nak is "kémkedtek". Csányinak meg tettek személyes szívességeket, amikor felléptek a zsarolója ellen. Az UD-nek ezen státusza lehetett a nagy pénz, ezért referált a Tóth Csányinak az MDF elleni megkeresésről. Csányinak jóban kell lennie a politikával, ez a pozíciójával együttjár. (Vagy lehetett volna politikus, hiszen pont Dávid kérte fel, hogy legyen az MDF ME-jelöltje. De nem vállalta, nem lett politikus belőle. Asszem jól tette, nem ahhoz ért.) Amit tehetett, hogy kirugta az UD-seket, amikor kipattant az ügy. Most meg a fidesz kifizeti Tóthékat.


zeller leveleket szurkálunk a husiba:))


érdekes önkifejezési formát választottál. én maradnék a csónaknál, ha nem gond;)))


Tisztázzuk a dolgokat. Nem állítottam semmit, hanem idéztem a médiából megadva az idézetek helyét. Te még ezt sem tetted meg, tehát plagizáltál. ;-)

Így van, mindegyik per mellékszál, mert a főszál, hogy az NBH jogtalan, törvénytelen lehallgatást hajtott végre, ezért egyetlen pert sem tudott megnyerni, így kárt okozott, melyért a Magyar Államnak helyt kell állnia.

DI törvénytelen úton jutott a kazettához. Jogészként tudnia kellett, hogy nem hozhatja nyilvánosságra, s nem „fenyegethet” vele meg senkit, semmilyen formában. Utólagosan az is kiderült, hogy a felvétel is törvénytelen. Az pedig, hogy az elsőfokú eljárásban milyen döntés hoztak semmit sem jelent, mert nem jogerős.

Az összes többinek amit itt összehordatok nincs jogi alapja, egyetlen bíróság sem tárgyalná.Az okot már leírtam.

Ami pedig bírósági szakaszban van, majd az arra illetékes bíróság meghozza a döntését. Biztos vagyok benne, ha DI és a többieket elmarasztalja, akkor azt fogjátok mondani, hogy részlehajlás, stb… Amennyiben az ellenkezője történik valamelyik ügyben, akkor az lesz a végszó; győzött az igazság. Már a múltban mindegyikre van példa, mely nagyon pregnánsan mutatja azt az értékítéletet melyet alkalmaztok.


Még néhány perc csillogás adatott a majd´elfelejtett szőke ribancnak...
Íme "ajrópai értelemben vett konzervatív " :-)))


"mindenki ellen lehet ilyen megbízást adni szabadon."
Nem mindegy , hogy ki adja. Ráadásul még az UD zrt-nek áll feljebb és 1-2 milliárd ft-ot kap az államtól, konkrétan Orbántól, mert annyira, de annyira rossz hírét keltették ennek a minden aljas söpredék ügynök módszerrel dolgozó cégnek.
Nem szerettem soha Dávid Ibolyát, de akit a fidesz így kicsinál, az egyből szimpatikus lesz.


Mikor veszik már észre az emberek, hogy mind egy kutya kölyke?
Minden polgár rág valami gumicsontot, amazok együtt nyaralnak, és szívják tovább birka népük vérét...


Dávid "bűne" az volt, hogy nem feküdt be a zorbánnak...

Sokak szerint ez inkább erény.

A másik hiba, hogy bebeszélték neki, hogy szüksége van a döglődő szadeszre...

Ma is parlamenti párt lenne a MDF, ha ezt az utóbbi hibát nem követi el.


pl.ráindították Katonát Tarlósra, hogy újabb 4 évig tarthasson az ideggyenge Demszkij rémuralma és amivel az járt.

Válaszok:
bigyomail | 2012. április 27. 13:15

És ez miért Mutyi? Egy csomó párt indított jelöltet a főpolgármesteri címért. Ez a világ rendje egy demokráciában. És ezt sehol soha nem a mutyi szóval szokták jellemezni. Vagy nincs demokrácia és a Fidesz határozza meg, hogy ki indulhat a főpolgármesteri címért?
Demszky "rémuralmáról" meg csak annyit: a Pestiek mindig azt az alakot választották maguknak ahányszor csak elindult. Tehát annyira nem lehetett "rémuralom", ha ciklusokon keresztül a többségnek megfelelt és mindig újraválasztották.


Tehát a dolog úgy kezdődött, hogy valaki visszaütött....

Mint bármelyik jó kocsmai verekedésben.

Zseniális volt, ahogy OVi bepörgette Ibolykát a gyerek rágalmazásával, majd rátolta a Gyurcsányira!

Ki is végzete ezzel, egy-két mozdulattal.

Ezt még oktatni fogják a "leghatékonyabb politikai húzások" tanszéken!


Ja. Az imf pedig a barátunk, mondta a tripla bóvli focista. Van már új táblád? Forever IMF felirattal?



Bejelentkezés

Felhasználónév:

Jelszó:


Regisztráció | Elfelejtett jelszó