Regisztráció | Elfelejtett jelszó | Felhasználó törlése

2012. április 21. 10:49

Szegény Kövér házelnöknek nagyon rossz lehet, hogy ilyen szemét csúnya világ veszi körül.

„Kövér László a magyar Kövér László. Érdes stílusát, kemény kiszólásait mindenki ismeri, de azt még ellenfelei is elismerik róla, hogy a fárasztó félrebeszélés helyett ő ki mondja, amit gondol, még ha az olyan is, amilyen. A fenségest a nevetségestől csak egy Kövér László-i bajusszál választja el egymástól, és ez igaz az őszinte, kemény beszólogatás esetében is. (...)

Szegény Kövér házelnöknek nagyon rossz lehet, hogy ilyen szemét csúnya világ veszi körül, és úgy látszik, kétharmad ide vagy oda, egyre nehezebben bírja. De ha ilyen nehezen viseli, akkor miért nem csinál valami nyugisabb melót? Annyi szép munka van, ráadásul a házelnöki tisztséget sem rombolná ezzel a hisztis nagycsoportos viselkedéssel.’

A bejegyzés trackback címe: http://mandiner.hu/trackback/35732


81 komment
Összes hozzászóló megjelenítése
A kommentek nem szerkesztett tartalmak,
tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
időrendben | fordított időrendben | értékelés szerint



"Szegény Kövér házelnöknek nagyon rossz lehet, hogy ilyen szemét csúnya világ veszi körül"

Ádámka és még Téged is olvasnia kell szegénynek. Meg nekünk is, hála a mandi mindenre kiterjedő gondoskodásának.

Válaszok:
spring | 2012. április 21. 11:10

Parfümotthon 2012. április 21. 11:03

Ajánlatunk hölgyek részére:
Giorgio Armani Si EDP Női 30ml, nálunk 13.100 Ft, a boltokban 17.300 Ft.
Hugo Boss Ma Vie Pour Femme EDP Női 75ml, nálunk 15.990 Ft, a boltokban 21.290 Ft.

Ajánlatunk urak részére:
Boss Bottled EDT Férfi 50ml, nálunk 7.680 Ft, a boltokban 14.310 Ft.
Bruno Banani Magic Man EDT Férfi 30ml, nálunk 4.110 Ft, a boltokban 7-490 Ft.

Rendelését 3 munkanapon belül kiszállítjuk, kérésére díszcsomagolásban, hogy teljes legyen az öröm.

(x)

(X)

Vicczkő-phickó,de ki volt a spicckő?Hírverésszerző.


Igazi polgári magatartás, méltó a NER egészéhez.

Válaszok:
G. Pantyelejevics | 2012. április 21. 11:06

+ Mi van a sapka alatt?


Ádámka! Ki kellene már cserélni a pelenkát, mert kissé szaglik! Értem én, hogy akkor fizet a Hírszerző, ha megvan a heti/napi szösszenet, de azért nem egészen mindegy, milyen színvonalon. Ez dedós lett.

Válaszok:
G. Pantyelejevics | 2012. április 21. 11:08

Igen. Ez a méltó. A NER nem a művelt polgártársakra épít. A NER a jónépben megbúvó házmestertempóra alapoz.
Ne feledd! Kövér nem hozzád szól, hanem az övéihez.


Kövérnek súlyos pszichológiai problémái vannak, erre utal a kóros frusztráltság, verbális aggresszió stb.

Szerencse, hogy volt annyi önkritikája, hogy észrevegye, nem alkalmas köztársasági elnöknek.

Válaszok:
tevevanegypupu | 2012. április 22. 07:39

A te reakciód sem az az átütő értelem. A cikk jóval összeszedettebbnek és érvelőnek tűnik. Lévén a te reakciódban nulla érdemi, kizárólag a szerző fikázása.
Az viszont látható beírásodból, kiket is szólítgat meg Kövér a maga szalonképtelen stílusával.

Válaszok:
Antigoné | 2012. április 21. 11:36
gilice | 2012. április 22. 11:19

igazad van Ádámról, de hogy jön ez ide? Szerinted Kövér viselkedése OK?

Válaszok:
heep | 2012. április 21. 11:20

Ádámka, ha mérni lehetne a frusztráltságot, kié lenne nagyobb, a tiéd, vagy Kövéré? :)


Hogy fogja gyűlölni Laca a posztkommcsikat, amikor majd egyszercsak ő lesz az igazoltan egyetlen volt MSZMP-s a T. Házban!


 

Csák Máté vagyok, a Felvidék ura. III. András halálával kihalt az Árpád-ház, és megnyílt az út, hogy enyém legyen a Szent Korona. De ehhez előbb le kell győznöm vagy hűbéresemmé kell tennem a többi oligarchát.

 

Válassz engem a Kard és Korona társasjátékban, hogy Pozsony, Nyitra és Gömör vármegyék mellé az egész Magyar Királyságot meghódítsuk!

(X)

Abban azért biztos lehetsz, hogy nálad jobban olvas és sokkal olvasottabb is.

Válaszok:
G. Pantyelejevics | 2012. április 21. 11:14

Azért Kövér elég durva kulturális példaképnek. :P

Válaszok:
heep | 2012. április 21. 11:48

smalladam egy terrorista, ezekkel a bűnös rezsimkritikus cikkekkel azt akarja elérni, hogy szegény Komintern Laca bajsza kihulljon a frusztrációtól


" Az MSZP parlamenti léte is botrány, a "mitugrász agresszív, kivagyi kisebbség", az LMP mit képzel magáról, hogy bele akar szólni dolgokba, az újságírókról pedig "nyikhaj, senkiházi, utolsó, tollforgató terroristák", akik csak ártani akarnak."

Mint házelnök és most ideiglenes KE nyilván nem mondhat ilyeneket. Még ha én mint magánember egyet is értek vele. Az MSZP-DK frakció többségének nem a parlamentben hanem börtönben kellene ülnie. Az LMP valóban egy nyikhajokból álló társaság de mivel a szavazók juttatták a parlamentbe, ezért a Kövérnek ezt tiszteletben illene tartani. És kibírnia 2014-ig, amíg kiesnek a parlamentből.


Ádám, ádám... hazudol, bogaram. Igen, az emeszpé jelenléte, acél eftárs eksz-szeretőjével - hogy finoman fogalmazzunk - az élen igenis botrány. Nem szólva a lampertektől, veresjánosokról és egyéb kártevőkről. Az újságíró meg, ádámka, nem ám mind szemét bértollnok, csak aki mondjuk példának okáér', úgy hazudik és csúsztat, mint te, hogy ne menjünk túl messzire adekvát példázatér'. De persze tudjuk: ti nem hazudtok, de nem ám, itten jusztlászlótól kálmánolgán át véled bezárólag mindeki pártatlan. Meg az a külföldi magyardrukker, aki szerint a tek máris orbán magánhadserege. Miér' nem mindjárt eszesz? Vagy az majd a következő publicisztikában? Biztos úgy lesz. Csak ez a kövér - hát ez nevetséges bunkó. Szerencsére igazi pártatlan tollforgatók rögvest megmondják a tutifrankót.

Válaszok:
gilice | 2012. április 22. 11:36

Ráadásul az országház teraszáról nézte szilveszter este, ahogy épült a Kordon!!!


Ez igen jól hangzó mondás a ballib média tollából. De valaki már igazolja ezt nekem közgazdasági érvekkel. Mire basztak el 4000 milliárdot? Mitől is ilyen magas a CDS felárunk?


A reakcióm a benyomásaimat tükrözi. Sok elgondolkodnivalót nem találtam a cikkben, ellenben süt belőle az izzadságszag, hogy írni kellene már valamit, hát jobb híján mossuk le Kövért. Megérzésekkel nehéz vitatkozni, de próbálja meg. Egyébként pedig szeretném, ha ez a jobb sorsra érdemes fiatalember (smalladam) nem aprózná el magát ilyen kis viccesnek szánt cikkecskékkel.
Kövér stílusával kapcsolatban részben egyet is érthetünk, ha megszólít, nem a stílusa miatt fogok hallgatni rá.

Válaszok:
G. Pantyelejevics | 2012. április 21. 12:24

Kövér elmondta ugyanezt a házelnöki székéből. Majd a házbizottságban elnézést kért. A HírTV-ben aztán elmondta újra azt, amiért egyszer már meggondolatlanul elnézést kért. Egyenes ember, kicsi cikk-cakkokkal.


Hol írtam olyat, hogy kulturális példakép a Kövér? Vagy általában, hogy egy politikus példakép bármire is?


"A cikk jóval összeszedettebbnek és érvelőnek tűnik."

Csak szavak egymás mellett. Összetett? Érvelő? Naneeee!


Smalladam, talán a humort meg kellene hagyni annak, akinek van.... Istenem, miért van, hogy szinte minden liberó tollforgató azt gondolja magáról, hogy frenetikus humorral (is) van megáldva ??? Szánalom a köbön

Válaszok:
G. Pantyelejevics | 2012. április 21. 12:26

Nem ezért, hanem mert valahol ki akarják vinni azt az extra profitot amit eddig a bankokon keresztül vittek ki, csak már nem engedik nekik a kormányban. De ez túl hosszú, hogy itt a mandin levezessem.


A szerzőt pedig Kövér megszólalása ihlette reakcióra. Tán meglepő, de ha Kövér nem lenne bunkó, nem is lehetne róla leírni hogy az.

Abban igazad van, hogy a többi ízlés kérdése. Engem az zavar, hogy Kövér bunkó. Téged az zavar, ha valaki ezt szóvá teszi.

Válaszok:
Antigoné | 2012. április 21. 13:35

Érdeklődve olvasnám a te frappáns, szellemes, érvelő publicisztikáidat. Amik alapján így leszólsz "minden liberális tollforgatót".

Válaszok:
heep | 2012. április 21. 12:58

Mondtam, hogy túl hosszú. Nem indoklom most és itt meg. Az igaz, hogy a Fidesz töketlensége is benne van, de nem ez a fő ok.


Majd, ha Bertorelli is hivatásszerűen folytatja a tollforgatást, akkor jogosan kérheted számon rajta a frappáns, szellemes, érvelő publicisztikát. Amíg csak hozzánk hasonló amatőr kommentelő addig nem. Viszont a Kiss Ádámon számon kérhető, hogy legalább a szakmája alapjait készség szinten ismerje, ha már ebből akar megélni.


Nézd, nem értek egyet a Fidesz gazdaság politikájának egy részével, főleg nem értek egyet a kommunikációjukkal (kokik, sallerek stb), de csak az ország kirablásának mértékén szeretnének csökkenteni, ami persze nem tetszik sem az EU-nak sem a multiknak. A belpolitikai részben pedig néha a hajam hullik: munka törvénykönyve, az állam elbaszása esetén az EU által kirótt büntetés kifizetésére egyszeri rendkívüli adó kivetésének lehetősége (anélkül, hogy a felelősök tökének megszorongatásáról csak szót is ejtenének), Esztergom stb.


Még mindig nem érti. Nem az zavar,ha szóvá teszik, hanem a megszólalás minősége (ahogy Kövérnélis.)


A MANYUP-ok államosításával pont csökkentették a költségvetés kiszolgáltatottságát. Évi 360 milliárd forinttal nőtt az állam bevétele, mert ekkora nyugdíjjárulék az államhoz folyik be a MANYUP-ok helyett. Ennyivel kevesebb hitelt kell felvennünk a költségvetés finanszírozására. Ráadásul igazságtalan is volt a MANYUP-ok rendszere, mert a tagok helyett a nem tagoknak kellett fizetniük a járulékaikból a nyugdíjakat. És mert ez persze kevés lett volna ezért részben az adónkból részben hitelből kellett ezt az államnak finanszíroznia. Emellett a MANYUP-ok esetleges (és biztos lett volna ilyen) csődje esetén megint csak az államnak kellett volna fizetni a mi adónkból. Most a MANYUP-ok többi disznóságáról nem is írok. Az, hogy a Matolcsy nem alkalmas PM-bek az igaz. Hogy még nem küldte el kapálni az Orbán az meg az Orbán hibája. Könnyen az Orbán pozíciójába kerülhetne ez a töketlenkedés, ha nem lenne ennyire impotens és/vagy kompromittált az ellenzék.

Válaszok:
dehumanizer | 2012. április 21. 17:33

Bocs, de ez nem így van. Eddig a Manyupok kaptak évi 360 milliárd forintot mint járulék. Ezt teljes egészében hitelből (deviza és forint kötvényekből) pótolta az állam, hogy legyen miből nyugdíjat fizetni. Ennek a 360 milliárdnak csak a 75%-ért vásároltak állampapírt a MANYUP-ok, a többiért részvényt meg egyéb befektetési papírokat vásároltak és plusz ebből fedezték (4,5%) a saját költségüket. Ehhez képest most legalább a 25%-al (90 milliárd) kevesebb kötvényt kell kibocsájtania az államnak. Ennek csak a fokozatosan beinduló magán nyugdíj kifizetések jelentettek volna valami könnyebbséget úgy 10-15 év múlva. De addig újabb és nagyon drága hiteleket kellett volna felvennünk a nyugdíjfizetések fedezetére. Ezeket a hiteleket még akkor is törlesztettük volna ha már elkezdődnek a nagy tömegű MANYUP nyugdíjak kifizetése. Feltéve (de ez indokolatlan optimizmus), hogy nem csődöltetik be a MANYUP-okat.


Még mindig nem érted. Amit a MANYUP-ok vettek az a 75%-a volt annak amit kaptak. Vagyis az állam odaadott 270 milliárdot (a 360 75%-a) a MANYUP-nak. Ezért a MANYUP vett 270 milliárdnyi állampapírt. Most az hagyjuk is, hogy ezért még 10%-nyi kamatot is kapott volna lejáratkor. Viszont az államnak fel kellett még vennie 360 milliárdnyi hitelt, hogy fizetni tuja a nyugdíjat. Most nem kell odaadni a MANYUP-nak 360 milliárdot, viszont nem vesz tőle a MANYUP 270 milliárdnyi kötvényt. Így elméletileg még 90 milliárddal beljebb is lenne az állam. Persze ezt a 360 milliárdot most a nyugdíjak fizetésére költi. Tehát a MANYUP-ok megszűnése miatt nem, hogy nem kell kötvényt kibocsájtania, hanem még 90 milliárddal kevesebbet kell a piacon eladnia a kötvényeiből mint a MANYUP-ok idejében.

Válaszok:
Dr. Táskás Tóni | 2012. április 22. 11:22

"Ráadásul igazságtalan is volt a MANYUP-ok rendszere, mert a tagok helyett a nem tagoknak kellett fizetniük a járulékaikból a nyugdíjakat."

Egyrészt én úgy tudom, hogy a manyup-tagság kötelező volt, tehát mindenki, aki dolgozott, alapból tag volt, és a pénzt a saját későbbi nyugdíjára tette félre a magánpénztárban. Onnantól fogva, hogy ezt államosították, a magánvagyon átkerült az államhoz, aki nem szavatolja, hogy a volt pénztártagok valaha is fognak nyugdíjat kapni. Ha úgy vették volna át, hogy "de márpedig ezt a pénzt nyugdíjakra költjük, és csak arra", akkor OK.


Nem csak szegény házelnöknek rossz, hogy ilyen csúnya világ veszi körül, sokan szenvedünk tőle.


És még mondja valaki, hogy nem volt az mszp-nek programja. Volt. ( az más kérdés, hogy mivé vált...)


@smalladam! Kérlek, próbálj meg elképzelni egy olyan furcsa birkanyájat, melyben nincsenek is birkák, "csak" néhány-száz okos pulikutya, melyek csillogó szemmel hallgatják a juhászt. Szerinted zavarja a pulikat, hogy a birkák lebirkázzák őket?


Szerintem Kövér akkor mondott igazat, amikor a focistánál tiltakozott, hogy ezt a paprikajancsit-lásd illetve értsd plagibá- megválasztassa KE-nek.


Ugyan miert lenne frusztralt Kover Laszlo? Tisztaban van egyaltalan a szo jelentesevel? Kover fidesz alapito es azota a karrierje csak felfele halad, jelenleg hazelnok es csak azert nem o a koztarsasagi elnok mert visszautasitotta a jelolest. Mindig kimondta (ki merte mondani) amit gondolt es tobbnyire igaza vi s volt. Tudja a rendszervaltasnal a szocialista vagy szocialdemokrata gondolkodas kifejezetten szimpatikus es nagyon naiv elgondolas volt, hiszen nyilvan ugy kepzeltek, hogy vegre alakulhat egy igazi ilyen part Magyarorszagon. Ha valamiert barki frusztraltnak erezheti magat az csak azert van, mert ebben aztan nagyon sokunknak csalodnia kellett.


Tetszik mikor ezek a nyikhaj kis senkik - az lmp vagy eppen Adam - kijelentik, hogy ez vagy az "nem alkalmas" erre vagy arra a poziciora. Meg nagyon sokat kell(ene) tapasztalniuk ahhoz, hogy barmit is hozzavetoleges biztonsaggal kimondhassanak.Es azt is meg kellene tanulniuk, hogy nem annak van mindig igaza, aki a penzt adja nekik egzisztencialis celokra. Jelenleg Magyarorszagon elnek ami a tonk szelen all, hàla azoknak akiket jelenleg szolgalnak es akik a multban is mindent megtettek azert, hogy Magyarorszag soha ne lehessen onallo orszag. Attol tartok tevednek, mikor azt hiszik, hogy ok europai, kozmopolita polgarok. Ahhoz meg nagyon sokat kell tanulniuk es tul kellene latniuk azon a par forinton es azon a hatalmon ami egyaltalan nem az o kezukben van, csak rajtuk keresztul gyakoroljak. Schmitt Pal jobban teljesitette a feladatat es jobban szolglta az orszagot mint ok, a plagium ellenere is sokkal kevesbe hibaztak mint holmi hirszerzosok..ahogy azt a hirszerzo multja es jelene is ekesen bizonyitja.


Bizony-bizony!... És ez a véleményed nem csak Antigonénak szólóan igaz, hanem az itt pár szavas "kommentre" képes fröcsögőkre is...


Nagyon szép amit írsz, de hol van az eredmény? Az államadósság nem csökkent, az ország kiszolgáltatottsága a mélyponton.


De ugye azért azt te is tudod, hogy az MSZP politikusai törvényesen megválasztott képviselők, akárcsak a Jobbik képviselői?
Mint ahogy az ATV ugyanúgy kereskedelmi tévé, mint a Hír tv és az Echo tv is...
(Örülök, hogy te is nézed és hallgatod Juszt Lászlót és Kálmán Olgát is...)


Nekem az jött le Kövértől, hogy foggal körömmel védi a csaló tolvaj és általa paprikajancsínak nevezett plagit és terroristának nevezi az újságírókat, akik a tolvaj csalóról lerántják a leplet


"Ez a kis pöcs hétről hétre szánalmasabb."
Ezért Kövér simán megharagudhat rád. Kis pöcsnek és szánalmasnak nevezni Kövért igaz, de nem "gazdaságos"


Kövér azért beszél ilyen primitíven, mert jobboldali agyvérzést kapott. A szervezete nem bírta elviselni a túlsúlyát. Magyarországon gyakori betegség.



Bejelentkezés

Felhasználónév:

Jelszó:


Regisztráció | Elfelejtett jelszó