Regisztráció | Elfelejtett jelszó | Felhasználó törlése

2011. január 31. 11:30

Távozik Klados Gusztáv a DBR Metró Igazgatóság éléről. Információk szerint sokkal rosszabb anyagi feltételekkel kívánták megújítani a szerződését.

Klados utódjáról még nincs döntés, jelenleg Guba János általános projekt-igazgató helyettes viszi az operatív ügyeket.

Az alagútépítő mérnök tavaly, az fn.hu-nak nyilatkozva lehetséges távozásának okaként említette, hogy csak az újságokból értesült a BKV fölé rendelt új csúcsszerv, a Budapesti Közlekedési Központ létrehozásáról, ezért le akart ülni Tarlós István főpolgármesterrel, hogy megbeszéljék, ki mit gondol a jövőről.

A bejegyzés trackback címe: http://mandiner.hu/trackback/17810


14 komment
Összes hozzászóló megjelenítése
A kommentek nem szerkesztett tartalmak,
tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
időrendben | fordított időrendben | értékelés szerint



Kár. Ő tényleg egy világszerte elismert mélyépítő szakember. Tőle nem kellett volna sajnálni a pénzt.

Ami itt a metróval kapcsolatos anomália, azzal kapcsolatban érdemes lenne az előző vezető, Gulyás László körmére nézni... Ott biztos találnának érdekes dolgokat.

Válaszok:
marko11 | 2011. január 31. 12:18

Lehet, hogy világszerte elismert - "csak" a metró nem épül! Ill. ami épül. az meg egyre több pénzből!
Tudjuk, Demszky nem felel(t) semmiért, Klados nem felel a metróért...találjanak már egy felelőst!

Válaszok:
Tóth H. | 2011. január 31. 12:22

Azért a nyolcmillás fizetéséért észrevehette volna, hogy mi minden nem stimmel a metró körül. Szóval egy szakembernek ilyen horribilis fizetés mellett ilyen lassú és akadozó munkát végezni... Érthető hogy kiteszik a szűrét.


Mire Klados odakerült, addigra már el volt kúrva a dolog, nem kicsit. Kb. ő volt a tűzoltó, amikor már több nyilvános botrány is érintette a projektet. De az építkezés többnyire már visszafordíthatatlan szakaszban volt. Pl. megvolt a szar megálló-kiosztás. Ezen már ő se tudott változtatni. Nameg a szerződések, amelyek még szerintem tartogatnak meglepetéseket. Ld. Alstom

Az általam említett Gulyás László szerepét lenne érdemes vizsgálni, illetve a BKV akkori vezetőit, a városüzemeltetésért felelős főpolgármester-helyetteseket, és természetesen a főpolgármestert.

Válaszok:
butapesti | 2011. január 31. 12:29

 

Csák Máté vagyok, a Felvidék ura. III. András halálával kihalt az Árpád-ház, és megnyílt az út, hogy enyém legyen a Szent Korona. De ehhez előbb le kell győznöm vagy hűbéresemmé kell tennem a többi oligarchát.

 

Válassz engem a Kard és Korona társasjátékban, hogy Pozsony, Nyitra és Gömör vármegyék mellé az egész Magyar Királyságot meghódítsuk!

(X)

Senki nem mondta, hogy Klados szúrta el az egészet, de azért némivel többet vártunk volna a havi nyolc milláért...

Válaszok:
Tóth H. | 2011. január 31. 12:41
smalladam | 2011. január 31. 12:54

Ez tény, de az ő maradásának az lett volna az értelme, hogy a második, avagy a harmadik szakasz már ne ilyen katasztrofális módon legyen megszervezve. Ez a dolog viszont egyelőre úgy tűnik nekem, hogy tárgytalan...


klados érkezése után ritkultak meg az építkezés körüli mindennapi botrányok, és tény, hogy az elbaszott konstrukción ő már sokat nem tudott változtatni.

a négyes metró különben épül, nem most csúszott meg. klados fizetése valóban horribilis, ugyanakkor a "világpiacon" ennyit fizetnek az ő szintjén lévő elsimert/foglalkoztatott metróépítő mérnököknek.

Válaszok:
Tehetetlen Dodó | 2011. január 31. 12:56

Ez nem a világpiac, hanem a virágpiac.
Talán, ha kiviszik odáig.

Válaszok:
butapesti | 2011. január 31. 15:19

"Azért a nyolcmillás fizetéséért észrevehette volna, hogy mi minden nem stimmel a metró körül"
Lehet, hogy azért kapott ennyit, hogy ne vegye észre.

Válaszok:
butapesti | 2011. január 31. 15:22

Ami az M4 körül el lett szúrva azt nyilván nem tudta senki sem elyrehozni. Azért szívesen olvasnám az átadás-átvételi jegyzőkönyvét. Nem is beszélve, hogy a felszíni területfoglalások megszüntetése ügyében gyenge volt. Most valaki tényleg meg tudja indokolni, hogy miközben a mélyépítés lényegében áll, vagy legalább is tartalékon van, akkor ennyi felszíni területet elfoglalnak a metró építők. A gyalogosok, sárban-hóban gázolnak a távolba helyezett busz-trolibusz megállókig, a közlekedési sávokat, a parkoló helyeket már 5 éve foglalják el az építők. A felhúzott palánkok mögötti kereskedők tönkremennek. KG utódjától erre is választ várnánk.


Dodó: Vedd elő Prága térképét, hogy milyen hosszan kivisz a metró. (Mind a három) Ott azt ist megoldották, hogy a Mustek megállóban jön fel a peron egyik végéről a mozgőlépső és a 150 méterre lévő Jungmannova téren a másik. Ezt így a Csarnok és a Kálvin tér között is meg lehetett volna csinálni..


Hmm. Nyolc millióért már lehet rövidlátó is az illető. Ami itt történt Budapesten, nos arról az a véleményem, hogy Demszky kilóra vette meg azokat akik tudtak a disznóságairól. (Persze a mi pénzünkből..)



Bejelentkezés

Felhasználónév:

Jelszó:


Regisztráció | Elfelejtett jelszó