Regisztráció | Elfelejtett jelszó | Felhasználó törlése

2011. január 31. 11:30

Távozik Klados Gusztáv a DBR Metró Igazgatóság éléről. Információk szerint sokkal rosszabb anyagi feltételekkel kívánták megújítani a szerződését.

Klados utódjáról még nincs döntés, jelenleg Guba János általános projekt-igazgató helyettes viszi az operatív ügyeket.

Az alagútépítő mérnök tavaly, az fn.hu-nak nyilatkozva lehetséges távozásának okaként említette, hogy csak az újságokból értesült a BKV fölé rendelt új csúcsszerv, a Budapesti Közlekedési Központ létrehozásáról, ezért le akart ülni Tarlós István főpolgármesterrel, hogy megbeszéljék, ki mit gondol a jövőről.

A bejegyzés trackback címe: http://mandiner.hu/trackback/17810


Összesen 14 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
időrendben | fordított időrendben | értékelés szerint


Kár. Ő tényleg egy világszerte elismert mélyépítő szakember. Tőle nem kellett volna sajnálni a pénzt.

Ami itt a metróval kapcsolatos anomália, azzal kapcsolatban érdemes lenne az előző vezető, Gulyás László körmére nézni... Ott biztos találnának érdekes dolgokat.

Válaszok:
marko11 | 2011. január 31. 12:18

Lehet, hogy világszerte elismert - "csak" a metró nem épül! Ill. ami épül. az meg egyre több pénzből!
Tudjuk, Demszky nem felel(t) semmiért, Klados nem felel a metróért...találjanak már egy felelőst!

Válaszok:
Tóth H. | 2011. január 31. 12:22

Mire Klados odakerült, addigra már el volt kúrva a dolog, nem kicsit. Kb. ő volt a tűzoltó, amikor már több nyilvános botrány is érintette a projektet. De az építkezés többnyire már visszafordíthatatlan szakaszban volt. Pl. megvolt a szar megálló-kiosztás. Ezen már ő se tudott változtatni. Nameg a szerződések, amelyek még szerintem tartogatnak meglepetéseket. Ld. Alstom

Az általam említett Gulyás László szerepét lenne érdemes vizsgálni, illetve a BKV akkori vezetőit, a városüzemeltetésért felelős főpolgármester-helyetteseket, és természetesen a főpolgármestert.


Ez tény, de az ő maradásának az lett volna az értelme, hogy a második, avagy a harmadik szakasz már ne ilyen katasztrofális módon legyen megszervezve. Ez a dolog viszont egyelőre úgy tűnik nekem, hogy tárgytalan...



Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés

Felhasználónév:

Jelszó:


Regisztráció | Elfelejtett jelszó