Regisztráció | Elfelejtett jelszó | Felhasználó törlése

2011. január 31. 11:30

Távozik Klados Gusztáv a DBR Metró Igazgatóság éléről. Információk szerint sokkal rosszabb anyagi feltételekkel kívánták megújítani a szerződését.

Klados utódjáról még nincs döntés, jelenleg Guba János általános projekt-igazgató helyettes viszi az operatív ügyeket.

Az alagútépítő mérnök tavaly, az fn.hu-nak nyilatkozva lehetséges távozásának okaként említette, hogy csak az újságokból értesült a BKV fölé rendelt új csúcsszerv, a Budapesti Közlekedési Központ létrehozásáról, ezért le akart ülni Tarlós István főpolgármesterrel, hogy megbeszéljék, ki mit gondol a jövőről.

A bejegyzés trackback címe: http://mandiner.hu/trackback/17810


14 komment
Összes hozzászóló megjelenítése
A kommentek nem szerkesztett tartalmak,
tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
időrendben | fordított időrendben | értékelés szerint



Kár. Ő tényleg egy világszerte elismert mélyépítő szakember. Tőle nem kellett volna sajnálni a pénzt.

Ami itt a metróval kapcsolatos anomália, azzal kapcsolatban érdemes lenne az előző vezető, Gulyás László körmére nézni... Ott biztos találnának érdekes dolgokat.

Válaszok:
marko11 | 2011. január 31. 12:18

Lehet, hogy világszerte elismert - "csak" a metró nem épül! Ill. ami épül. az meg egyre több pénzből!
Tudjuk, Demszky nem felel(t) semmiért, Klados nem felel a metróért...találjanak már egy felelőst!

Válaszok:
Tóth H. | 2011. január 31. 12:22

Azért a nyolcmillás fizetéséért észrevehette volna, hogy mi minden nem stimmel a metró körül. Szóval egy szakembernek ilyen horribilis fizetés mellett ilyen lassú és akadozó munkát végezni... Érthető hogy kiteszik a szűrét.


Mire Klados odakerült, addigra már el volt kúrva a dolog, nem kicsit. Kb. ő volt a tűzoltó, amikor már több nyilvános botrány is érintette a projektet. De az építkezés többnyire már visszafordíthatatlan szakaszban volt. Pl. megvolt a szar megálló-kiosztás. Ezen már ő se tudott változtatni. Nameg a szerződések, amelyek még szerintem tartogatnak meglepetéseket. Ld. Alstom

Az általam említett Gulyás László szerepét lenne érdemes vizsgálni, illetve a BKV akkori vezetőit, a városüzemeltetésért felelős főpolgármester-helyetteseket, és természetesen a főpolgármestert.

Válaszok:
butapesti | 2011. január 31. 12:29

Senki nem mondta, hogy Klados szúrta el az egészet, de azért némivel többet vártunk volna a havi nyolc milláért...

Válaszok:
Tóth H. | 2011. január 31. 12:41
smalladam | 2011. január 31. 12:54

Ez tény, de az ő maradásának az lett volna az értelme, hogy a második, avagy a harmadik szakasz már ne ilyen katasztrofális módon legyen megszervezve. Ez a dolog viszont egyelőre úgy tűnik nekem, hogy tárgytalan...


klados érkezése után ritkultak meg az építkezés körüli mindennapi botrányok, és tény, hogy az elbaszott konstrukción ő már sokat nem tudott változtatni.

a négyes metró különben épül, nem most csúszott meg. klados fizetése valóban horribilis, ugyanakkor a "világpiacon" ennyit fizetnek az ő szintjén lévő elsimert/foglalkoztatott metróépítő mérnököknek.

Válaszok:
Tehetetlen Dodó | 2011. január 31. 12:56

Ez nem a világpiac, hanem a virágpiac.
Talán, ha kiviszik odáig.

Válaszok:
butapesti | 2011. január 31. 15:19

"Azért a nyolcmillás fizetéséért észrevehette volna, hogy mi minden nem stimmel a metró körül"
Lehet, hogy azért kapott ennyit, hogy ne vegye észre.

Válaszok:
butapesti | 2011. január 31. 15:22

Ami az M4 körül el lett szúrva azt nyilván nem tudta senki sem elyrehozni. Azért szívesen olvasnám az átadás-átvételi jegyzőkönyvét. Nem is beszélve, hogy a felszíni területfoglalások megszüntetése ügyében gyenge volt. Most valaki tényleg meg tudja indokolni, hogy miközben a mélyépítés lényegében áll, vagy legalább is tartalékon van, akkor ennyi felszíni területet elfoglalnak a metró építők. A gyalogosok, sárban-hóban gázolnak a távolba helyezett busz-trolibusz megállókig, a közlekedési sávokat, a parkoló helyeket már 5 éve foglalják el az építők. A felhúzott palánkok mögötti kereskedők tönkremennek. KG utódjától erre is választ várnánk.


Dodó: Vedd elő Prága térképét, hogy milyen hosszan kivisz a metró. (Mind a három) Ott azt ist megoldották, hogy a Mustek megállóban jön fel a peron egyik végéről a mozgőlépső és a 150 méterre lévő Jungmannova téren a másik. Ezt így a Csarnok és a Kálvin tér között is meg lehetett volna csinálni..


Hmm. Nyolc millióért már lehet rövidlátó is az illető. Ami itt történt Budapesten, nos arról az a véleményem, hogy Demszky kilóra vette meg azokat akik tudtak a disznóságairól. (Persze a mi pénzünkből..)



Bejelentkezés

Felhasználónév:

Jelszó:


Regisztráció | Elfelejtett jelszó

{if $kampany} {$campaign.AV_Code} {/if}