Regisztráció | Elfelejtett jelszó | Felhasználó törlése

2010. december 26. 16:19

Sokmilliós roma esküvő, ahol a paralízises Santinóval végigcsináltatják az összes kötelező elemet, a menyasszonynak pedig még egy mosolyra sem futja.

 

A bejegyzés trackback címe: http://mandiner.hu/trackback/16718


64 komment
Összes hozzászóló megjelenítése
A kommentek nem szerkesztett tartalmak,
tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
időrendben | fordított időrendben | értékelés szerint



Naugye, milyen szép hagyományaik vannak! Meg szokásaik! És szegényekre miket mondanak! Nemsokára ott táncolhattok a parketta szélén, de csak ha segítitek az integrációt. Úgy, hogy gyakoroljatok szorgalmasan! Egyébként az ilyen videók egyáltalán nem sértik a médiatörvényt, remélem, több hasonlót láthatunk a jövőben.


Ezt a sok tisztességes munkában megőszült romát! Nem semmi, hogy egy élet kemény fizikai munkájával összekuporgatott pénzükből ilyen esküvőt rendeznek!


Összegyűlt a "kiccsalád", + a rokonság.

Na ők legalább nem fognak kihalni mint a magyarok, lehet hogy a szép magyar nyelvet is ők fogják továbbvinni. Persze helyesírás mentesen.

Azon egyébként régóta gondolkodom miért hazudják őket bele a tízmillió magyarországi magyarba...
Ha kiderülne az igazság sokaknak leesne hogy már csak kb. 8 és fél millióan vagyunk.

Tud valaki valamit arról hogy a közelgő népszámláláson önbevallás alapján sorolják majd be az embereket nemzetiségekbe vagy esetleg, a sokkal pontosabb, demográfusok által is használt módszert használják hogy pl. "sváb/cigány/egyéb az akit a környezete annak tart" ?

Válaszok:
virág andrás | 2010. december 27. 00:54

Arról hallottam adatot a közrádióban, egy egyetemi orvosprofesszortól, hogy 2007-ben összesen 96 ezer élveszülés volt Magyarországon, amiből 47%-a cigány. Vagyis 3 év múlva az iskolába lépő gyerekek fele cigány.

Válaszok:
butapesti | 2010. december 27. 01:06

Nem tudom mi a "megrázó" ebben a videóban. Járáshibás emberek eddig is kötöttek házasságot.
A tánc és az ún. cigánykultura viszont nem nyerte meg a tetszésemet. Valahogy azegész társaság a sok tohonya, kihízott komolyabb munkát el nem bíró testalkatú emberrel akik rázzák a rongyot..
Arról inkább nem is értekeznék, honnan ez a sok pénz az esküvőre. Biztosan éjjel nappal szorgalmasan güriztek érte.


Már most többségben vannak egyes iskolákban a cigányok, és néhány értelmes tehetséges magyar gyerekkel külön foglalkoznak a tanárok, hogy legalább azokra ragadjanak rá a kötelező ismeretek. No akkor kijönneka jogvédők és ájvékolnak, hogy micsoda szegregáció folyik itt, a kisebbséget kirekesztik és nem kapnak a többséggel azonos tudást..
Csak azt nem veszik észre ezek a liberális barmok, hogy már réges-régen a többség elől kell megvédeni a kisebbségben lévő, kevésbé agresszív magyar gyerekeket.

Válaszok:
virág andrás | 2010. december 27. 01:25

Szétverték az egész iskolarendszert ezzel az ún. integrációval. És nincs felelősségrevonás! Kussolnak az egészről, egyedül Hoffmann Rózsa harcolt a nemzeti iskolarendszer újjáépítéséért. De nem segítenek neki, azt várják, mikor bukik el.

Válaszok:
butapesti | 2010. december 27. 02:32

Ennél sokkal hivalkodóbb, kirívóbb romalagzik is vannak.

A mérce: be mernél-e menni közéjük?

Válaszok:
virág andrás | 2010. december 27. 01:45

Mankó nélkül... (bocsánat!)


Az a baj, hogy eleve nem gondolkodnak felzárkóztatásra. Mert az iskolákba sokhelyen olyan gyerekek érkeznek akik a vécét sem tudják használni.. Szóval akkora kulturális szakadék van, hogy egyszerűen nem szabad összeengedni a kétféle kulturájú, vagy inkább a kulturált és a kulturáltság nélküli gyerekeket.

Válaszok:
virág andrás | 2010. december 27. 02:34
nyugalmazott tanár | 2010. december 27. 08:41

Ez pontosan így van, kb. 40 éve tudják a szakemberek.

Válaszok:
butapesti | 2010. december 27. 02:38

Az elhunyt kedvéért előbb jól megverik az orvost a kórházban, mert meghalt a tesvírük. (Azt fel sem érik ésszel, hogy mindenki meghalhat, aki súlyos beteg..)
A temetés is kész cirkusz náluk műjajgatással..


Régebben tudják! Anyám tanítónő volt és az ötvenes években már nem lehetett normálisan tanítani egy-két nagyszájú gyerek miatt. Anno még ki lehetett küldeni a hangoskodókat a folyósóra. Most ezért bejönne a "kedves szülő" és mindenki szeme láttára összeverné a tanítónőt.


Szegény Adolf! :(

Válaszok:
virág andrás | 2010. december 27. 08:34

Szegény Adolfnak ebben az ügyben - a közhiedelemmel ellentétben - viszonylag mérsékelt szerepe van, mi viszont nyakig ülünk a szarban és senki nem csinál semmit. Legföljebb egymásnak sápítozunk.


Amikor egy cigánygyerek bemegy az iskolába, két egymással merőben ellentétes környezettel és értékrenddel kell megküzdjön. Az otthonival, és az ezzel merőben ellentétes külső világéval.

A családjában etetik, ott érzi magát biztonságban. Hogy az az otthon milyen, az másodrendű akkor, amikor meg akarjuk érteni, hogy miért nem "hajlik a jó szóra", és miért hordozza tovább azt az életvitelt és szokásrendszert, amit otthon lát, hall, és tapasztal.

Mindannyian ilyenek vagyunk.

A cigány népesség integrálása csak akkor lehetne hatékony, ha a gyermekek intézményes nevelésével együtt a család gondozása és nevelése is megtörténne. Ugyanannyi évig, ameddig a gyermekek iskolába járnak. Így párhuzamosan lehetne közvetíteni a kultúra megváltozásához szükséges ismereteket, készségeket.

Erre azonban remény sincsen! Ma már olyan nagy a populáció, hogy melléjük HATÉKONYAN működő családsegítőt rendelni teljességgel lehetetlen.
Arról nem is beszélve, hogy sajnos nagyon sok családsegítő, gyermekvédő, jegyző, stb. akik találkoznak velük, tapasztalatlanok, képzetlenek és előítéletesek. Tehát a feladat ellátására alkalmatlanok.

Nagyon borúlátó vagyok e tekintetben. Talán az egyetlen esély magában a cigány értelmiséágben lenne. De a nagy többséget ők maguk, a cigány értelmiség is lenézi, eltolják maguktól, megtagadják a közösséget, szóba sem állnak egymással. Miközben természetesen van tiszteletreméltó kivétel!!!

Amit itt leírok, azt sok évtizedes tapasztalat alapján írom.
Nagyon sok jó adottságú cigánygyermeket tanítottam, de tehetség egyiknél sem bontakozhatott ki, mert amint kitörni próbált, amint segtíteni próbáltunk rajta, visszarántotta a szűk, "szociokulturális" környezete, a mintahiány és a társadalmi előítélet. Együtt! Ha ez a három dolog egyszerre nem áll rendelkezésre, nagyon kevés az esélye az egyes gyermeknek, hát még a rohamosan sokasodó cigányságnak. A továbbtanulásra beiskolázott cigánygyerekek döntő többsége csak statisztikában létezik, néhány hét, vagy hónap és sokan már ki is hullanak az iskolából. Sem az otthoni környezet nem segíti, (a lányokat kifejezetten húzza lefelé), az iskolák sincsenek felkészülve rá. Egyre gyarapodik a képzetlen, munkavállalásra ténylegesen alkalmatlan tömeg. És ha erről szólunk, a valóságot leírót, az igazat szólót támadják.

Amikor azt a szót hallom, hogy "esélyegyenlőség" feláll a ször a hátamon. Ilyen nincsen, de, sajnos még törekvés sem sok. A szoclib hatalom kifejezetten ellenük dolgozott.
Esélyegyenlőség akkor lenne, ha mondjuk minden magyar család vállalná egy-egy cigánygyerek felnevelését, mikozben azok szüleit is intenzív képzésben részesítik. De hát el tudják képzelni, hogy az oly nagyhangú jogvédő, liberális politikusaink megosszák otthonukat rászoruló cigánygyerekekkel? Vagy akár mások is?

Ami itt ma (és évtizedek óta) zajlik, az nem több, mint egy álságos, csupán jólhangzó szólamokban kimerülő felzárkóztatás. És egy ebből meglehetősen jól megélő réteg, jól megfizetett, kimeríthetetlen "feladata". (Micsoda "kutatási programok" futottak itt az elmúlt évtizedekben! - az Akladémiától lefelé minden szinten - Ha a felét odaadták volna az éhező, mezítlábas gyerekeknek, többre mentünk volna vele!) Miután - lássuk már be - teljesen értelmetlennek és meddőnek bizonyultak.

Az óra meg ketyeg!

Válaszok:
butapesti | 2010. december 27. 11:29

Túl az első, felszínes érzelmi reakciókon, vegyük észre, hogy ezek a felhízlalt cigányok mennyire rabszolgák.
Eredetileg a "bohém" szó se csehet jelentett Párizsban, hanem csehországi cigányt, ez származott át a cigányéletet élő művész-félékre. De ezeken a lagziscigányokon nyoma se látszik lazaságnak, felszabadultságnak, szerencsétlenek olyan görcsösen igyekszenek megfelelni egy szigorú szertartásrendnek, hogy felmerül, vajon nem tévedünk-e, ha azt hisszük, nem képesek fegyelmet, rendet tanulni. Persze groteszk módon olyan viselkedési kód és viselkedésrend rabszolgái, ami nekünk undorító, de hogy ezek nem felszabadult emberek, az biztos.
A nagy dájdáj amúgyis végetér most, a jóléti társadalom összeomlásával, a cigány dagadtak ugyanúgy kiszelektálódnak majd, mint a másféle dagadtak. Persze előbb kiszelektálhatnak másokat...

Válaszok:
nyugalmazott tanár | 2010. december 27. 09:17

"görcsösen igyekszenek megfelelni egy szigorú szertartásrendnek, hogy felmerül, vajon nem tévedünk-e, ha azt hisszük, nem képesek fegyelmet, rendet tanulni."

Örülök, hogy ezt a kérdést felhozza, mert alkalmat ad annak tisztázására, hogy a kérdéses képességek emberi, faji sajátosságok.

Ha ön vagy én abban a környezetben ébrednénk minden reggel és ott hajtanánk álomra a fejünket esténként, ahol ők, nos ugyanazt a "fegyelmet és rendet" sajátítanánk el, mint amit ezek a gyerekek.

Amikor egy 13 éves fiút megdorgáltam, mert elmesélte, hogy nehezen tanult, "tegnap a földöz B...ta a könyvet miatta", zavartam helyesbített: " a betonhoz b...tam".

Nem volt cinikus, tudta, hogy fontos nekem ami történik vele. Nem értette, hogy mi a bajom a mondatával. Náluk ez a köznyelv része.

És akkor jön a tanító és sarokba állítja vagy megbünteti. Vagy azt mondjuk rá, hogy nem képes megtanulni a tisztességes beszédet. Ugyanúgy képes lett volna pedig másként megtanulni, ha adott környezete (ebben az esetben a család) más mintát nyújt.

Válaszok:
Arma Gedeon | 2010. december 27. 09:26

Ezt nem vitatom.
Azt gondolom, hogy a falun élő, lovat tartó cigányoké a jövő. Aki velük ellentétben kihalni készül, magára vessen. A milliós lagzik résztvevői ugyanúgy kihalásra vannak ítélve, amint megszűnnek mai jövedelemforrásaik, az meg elég rövid idő kérdése.

Csak ismétlem: sokkal görcsösebben kell megfelelniük valamilyen elvárásnak, mint az átlag többségi, nemcigánynak. Én nem irigylem ezeket a szerencsétlen hülye élősködő lagziscigányokat. A falusi szamaraskordést esetleg több okom van irigyelni.


Esélyegyenlőség születéstől fogva nincsen, hiszen különbözőek vagyunk. Van aki jó eszű, van aki ügyeskezű és van aki tesze-tosza. Olyan is van aki vad és agresszív, ilyennek születik. Nos az a baj, hogy ezt is tagadják. Mármint azt, hogy az agresszív hajlam is öröklődik és nem a mintából tanulja a gyerek, hanem eleve olyan hajlammal születik, hogy durva, erőszakos, verekedős.
A tanuláshoz tényleg társadalmi miliő kell, de a tanításhoz pszichológia. A legtöbb tanár -tisztelet a kivételnek- azt sem figyeli, hogy kiket ültethet, és kiket nem ültethet egy padba.

Válaszok:
nyugalmazott tanár | 2010. december 27. 21:02

Ők is tisztes adófizetők, ez a lényeg.
Ahogy elnézem, nem is akármilyen alsó sávba eshettek.
A jogállam dolga majd, hogy a befizetett adókból megteremtse az általános jólét alapjait, valamint a szociális hálót, ami az elesetteket fenntartja. Természetesen.

Válaszok:
butapesti | 2010. december 27. 13:44

Az APEH furcsa, de érthető okokból nem megy ki vagyonosodást vizsgálni egy-egy gazdag cigánycsaládhoz. A rendőrség sem nagyon mer kocsival behajtani a telepekre, szóval működik egy -mondjuk ki- életveszélyes zóna ahová a hatósági ember sem mer elmenni. Rendőri kísérettel sem fog elmenni, mert később ha felismerik az utcán...

Válaszok:
kérdés | 2010. december 27. 14:08

Le a kalappal a mandiner előtt...


Karácsony előtt mentünk ki egyszer egy telepre, máltais csomagot osztani. Nem voltak az egyik segélycsomagra bejelentett háznál éppen otthon. Tébláboltunk az utcában, épp arra jött egy középkorú ember. Kocsival voltunk, abban a szétosztásra váró csomagok. Rákérdeztünk: xy-t keressük. Kapásból azt válaszolta, hogy ő wz, nem xy. Így dolgunk végezetlen, továbbhajtottunk.
Hibásak annyiban voltunk, hogy nem volt rajtunk kitűző s nem mondtuk, hogy mi járatban vagyunk.

Válaszok:
butapesti | 2010. december 27. 14:54

Kérdés: Mert kerested. Ha azt mondod, hogy xy-nak hoztál ajándékcsomagot akkor biztosan rávágta volna, hogy ő az xy...
Egyébként:
"Hibásak annyiban voltunk, hogy nem volt rajtunk kitűző s nem mondtuk, hogy mi járatban vagyunk."
Épp ellenkezőleg. Pont a kitűző, stb. nem kell(ene). Azt sem kell publikálni miért vagytok ott, mert akkor előjön 500 másik ember és követeli, hogy neki is adjatok. Afrikában a segélyszolgálatoknál és általában az a probléma, hogy amikor megjelenik egy fehér ember rögtön megrohanják, mert biztosan hozott valamit.. Ezt a mentalítást nehéz megérteni, de ez van.


Ki kell ábrándítanom.

A cigányság körében egyáltalán nem több a Down-kóros (népnyelven, helytelenül mongolidióta), mint más populációkban.

A Down-kór (illetve tünetegyüttes, szindróma) kromoszómahiba miatt alakul ki, és az ok elsősorban a kései életkorban vállalt terhesség. (Lehet egyéb ok is) De a magzat időbeni vizsgálatával többsége kiszűrhető!!!!

Nem kisebb gond az életképtelen magzatok életbentartása, "magzatvédő" beavatkozásokkal. Feljavítják az akár életképtelen magzatot a megszületés kritérium határa fölé (leegyszerűsítve), de ettől még lehet, hogy alatta marad a normalitásnak. És akkor csodálkozunk, hogy ők meg az ők utódai már gyengébb teljesítményátlagot produkálnak. Bonyolult, valójában feltáratlan probléma!!!

Etnikai vagy hasonló összefüggés semilyen körülmények között nincsen!

Ez tájékozatlanságra vall.


Ezzel nem értek egyet, bár a látszat erre utal.

De az csak a látszat, mert miközben kialakítjuk a magunk véleményét, legtöbbször halovány gőzünk sincsen arról, hogy az adott gyermek milyen hatások, minták környezetében élte eddigi életét.

A családi minta!!!!

Válaszok:
nyugalmazott tanár | 2010. december 27. 21:03
butapesti | 2010. december 28. 00:23

Még csak annyit, hogy ha a problémamegoldásnak kizárólag az erőszakos mintáját ismeri egy gyermek, akkor ő is ezek közül fog választani, ha probléma elé kerül.

Sajnos e téren nagyon nagy a felnőttek és a MÉDIA szerepe, felelőssége!!!!


Az erőszakosság, az agresszióra való hajlam is örökletes tényező. A családi minta erre csak ráerősít. Vannak erőszakos népek is, de menjünk akkor vissza a Bibliához:
8 és ezt mondta: Hágár, Száraj szolgálója! Honnan jössz, és hová mégy? Ő így felelt: Úrnőm elől, Száraj elől futok. 9 Azt mondta neki az ÚR angyala: Térj vissza úrnődhöz, és alázkodj meg előtte! 10 Ezt is mondta neki az ÚR angyala: Nagyon megsokasítom a te utódaidat, annyira, hogy meg sem lehet őket számolni. Majd ezt mondta neki az ÚR angyala: Ím, teherbe estél, és fiút fogsz szülni. Nevezd Izmaelnek, mert hallott az ÚR nyomorúságodról. Szilaj ember lesz ez! Kezet emel mindenkire, de rá is mindenki, kárt tesz testvéreinek, ahol csak tanyázik. 1Móz 25,18
Vagyis az Ószövetségben az áll, hogy Izmael vad, agresszív ember lesz. Valóban, ha arra gondolunk, hogy az arabok meglehetősen vehemensek, nos ezeket olvasva nem lehet arra gondolni, hogy ez nem örökletes tulajdonságuk.
Hasonlókép a cigányok vérmérséklete is örökletes dolog, így az olaszliszkai eset bármikor megismétlődhet.


Elnézést, de az alapos átolvasáshoz több idő kellene.
Lementettem, majd visszatérhetünk rá.

Válaszok:
Trükkök Százai... | 2010. december 28. 12:17

Üdv a nyóckerben , laktam a Magdolna utcában ..
Egyszer vettem egy tévét , két napig megvolt , aztán el kellett mennem otthonról ....
aztán néztem a falat


A látottak alapján kiváltott negatív alapgondolatok mellett két megjegyzésem lenne:

1./ A videón tisztán látszik, hogy itt nem egyszerű házasságkötésről, hanem két - nyugodtan mondhatjuk bűnöző klán - család- és vagyon egyesítéséről szól a mese. Túl szép a menyasszony és túl béna a vőlegény. Hogy tőle nem lesz 10 pulyája a kislánynak, az biztos. Apropó kislány...Vajon megszerezték a korai házasságkötéshez szükséges engedélyt vagy saját szokásaikra hivatkozva, mint úgy általában, leszarják a magyar törvényeket?

2./ Apropó törvények! Ha létezne Magyarországon valódi törvénykezés, a következő történt volna Melinda és -micsoda névköltemény(!) - Santino (ejtsd Szantínó) esküvőjén.
Mivel egy ilyen nagyságrendű eseményről bármilyen kis vagy nagy településen vagy adott környéken "mindenki" tud, így a helyi hatóságoknak különös figyelemmel kellene kísérnie - kifejezetten a résztvevők feltételezett vagy valós előéletére tekintettel az "esküvőt".
(Ha pl. a Magyar Nemzeti Gárda néhány tagja elmegy egy bajtárs temetésére, 8-10 rendőrautó, 1-2 kisbusz, s minimum 2 rabszállító, 40-50 rendőr vonul fel, hogy a gyászolókat zaklassa, igazoltassa, feljelentse!!!! Mint erre több példa is volt már eddig.)

Tehát, ha létezne valós igazságszolgáltatás, törvénykezés a mai Magyarországon, a helyi rendőrkapitány (hacsak nem löktek neki oda pár milla júdáspénzt, migvieszlek kiláúra rindőr!), minimum a rendőrök-, és a VPOP kommandósait, továbbá az APEH erre hivatott munkatársait mozgósította volna.
Első lépésben, miután hermetikusan lezárták a környéket, a tisztes gyülekezet valamennyi tagját egyenként igazoltatják (ha nincs nála igazoló irat, mint ez a magyarok esetében nálunk szokás, irány 72 órára a pofonokkal tűzdelt fogda - lásd 2006. ősze).
Ezután az adatokat még a helyszínen
betáplálják a rendszerbe, kiszűrik a gyülekezet tagjai közül a körözötteket, a csalókat, az uzsorásokat, a többmilliós adó- és áfacsalókat, a jövedelmüket igazolni nem tudókat.
A maradék többnyire üvöltöző, sikoltozó, káromkodó, hajukat és ruhájukat tépő cigány luvnyákat s az épp szabadlábon lévő zsírdisznókat egy helyre terelik s szóban, egyenként kérdőre vonják a rajtuk lévő, összességében 100-150 kiló arany eredetét illetően.
S ettől kezdődően indulhatna az eljárások sora, amit még a mohácsi-félék sem vonhatnának kétségbe, illetve az ilyen mohácsi-féléket is el kellene számoltatni, hol az az 5-10 milliárd forint, amit a mi pénzünkből elloptak, néhány év alatt, miközben a helyzet idáig fajult.

Szó mi szó, mindehhez semmi más nem kellene, mint egyfajta akarat, ami ebből, a magát nemzeti közmegegyezésnek, (fülke)forradalmárnak hirdetett kormányból hiányzik!
De mitől is lenne meg az ereje, amikor olyan belügyminisztere van az országnak, aki magával a Tasnádi-maffiával hadakozott, a Józsefvárosi piac "őrző-védő", vagyis mindenre kiterjedő "felügyeleti" jogáért. Ami tulajdonképp a védelmi pénzek beszedését, a haszonból való százalékos részesedést, kitiltást, befogadást s egyéb maffiózó módszereket jelent.

S mivel, ilyen a többször is büntető eljárás alá vont belügyminiszterünk, milyen kormány-akaratról beszélhetünk?
Ráadásul a napokban kiderült a narancskormány tele van szdszes, maszopos, liberálbolsevik zsidó káderekkel nemcsak a központi hivatalokban, hanem a főváros fontos pozícióiban is.

Hát ezért csinálják a bűnöző cigányok azt, amivel kérkedhetnek, amivel bosszanthatják a "népet", mert tudják, az ilyen kormány a füle botját sem mozgatja kézre kerítésük érdekében.

Válaszok:
butapesti | 2010. december 29. 01:15

Az orvosoknak természetesen meg csak havi 95ezer jár.

Orbán és Balogh meg ugyanezt a cigányszaporító úgymond 'romaintegrációs stratégiát' kívánja továbbvinni. Brávó.

Köszönhetően a Fidesz-szavazóknak, romaszaporodási-ügyben sem lesz kis hazánkban előrelépés egy jó ideig. Ismét brávó.


Nyugat Európában is ilyen hatalmas lagzikat csinálnak. A vajdák és a cigány-főnökök nem érhetők el. Ők csak ajándékba kapják a sok lóvét, cserében megvédik a kishalakat amenyire lehet. Szóval a megfelelő helyeken lepengetnek egy kicsit..
Ez a réteg a cigányságon belül kb. egy százalék. Viszont tény, hogy a cigányok fele mély nyomorban él, és nem is akar onnan kimászni. Egyszerűen nincsen rá igénye. Követelődzik, de nem akar változtatni a helyzetén.


Kedves Kommentelők!

Hát Ti nem is örültök annak, hogy a befizetett adónkkal segíthetünk ezeknek a jólelkű (vezetéklopás,tanárverés,orvosverés,iskolában diákzsarolás...stb) kedves embereknek abban, hogy ne kelljen nekik holmi büdös munkával összepiszkolni a finom kis kezüket, és lehetőségük legyen egy, az imént látott kis szolíd összejövetelre, ahol ápolhatják a kultúrájukat?
Ez a felzárkóztatás!
Ez a hátrányos helyzetűek támogatása!
EZ MAGA A ROMAINTEGRÁCIÓS STRATÉGIA!!!

És ez bizony a kormánypárt színétől függetlenül mindig is így lesz. Mert akkora ez a szavazóbázis, hogy senki nem mer elvenni tőlük egy fillért sem. Pedig tőlük aztán volna mit...


Nem paralízis ez öcsém!
Csak az anyja a nagyanyja az unokanővére,akárcsak az apja a nagyapja az unokabátya EGY AZON SZEMÉLY.


A jelenlegi demográfiai adatokat figyelembe véve , ez a jelenség már itt kopogtat az ajtónkon. Szó szerint ! :D



Bejelentkezés

Felhasználónév:

Jelszó:


Regisztráció | Elfelejtett jelszó